Anbefalte innlegg

Har sett på flere seriøst trimmede S2, S4- S6 og nå nylig en 200, ofte i tyskland.......De bruker lmm fra sportquattro.

 

hvorfor bruke sportquattro lmm?....

gir den bedre/bredere målinger en andre lmm til 20vt

 

Begynner å lure litt, etter som sportquattro: smil : er 20år......og de nyeste s6ene er 10år.........

Så de må da ha produsert like bra/bedre lmm til 20vt i 96-97..

 

Eller er det bare for å skryte av at de har en sportquattro del på bilen...: smil :

hadde nok nevt det hvis jeg hadde sportquattro deler på mine biler å men...: smil :

 

Noen som har info?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sportquttroen har større dim invendig en rs2, Sport quattro LLM er lik på porsche 928 og BMW M5. Bosch hadde ikke flere på lager sist jeg sjekket, for 1 mnd siden, har tenkt å bruke en på rs2 min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bosch skal vel produsere fler? Hva er utvendig og innvendig dim på den da? Hva må programmeres om, for den gir vel andre verdier enn en standard 20vt lmm??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bosch skal vel produsere fler? Hva er utvendig og innvendig dim på den da? Hva må programmeres om, for den gir vel andre verdier enn en standard 20vt lmm??

 

Er bytte del, så dei venter på flere i retur, mål husker jeg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sportquttroen har større dim invendig en rs2, Sport quattro LLM er lik på porsche 928 og BMW M5. Bosch hadde ikke flere på lager sist jeg sjekket, for 1 mnd siden, har tenkt å bruke en på rs2 min :)

 

a-ha....mei forstå....mei bli klok...: smil :

da har jo det sin naturlige forklaring....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være en slik dere prater om mon tro: klø : :nana:

CIMG0707r.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være en slik dere prater om mon tro: klø : :nana:

 

Ja er nok det :)

 

Glemte å skrive at ledninger/stikk må bygges om noe for den skal virke på nyere 5 syl motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være en slik dere prater om mon tro: klø : :nana:

 

HERLIG!!!...enkelt å greit: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.