#1 Skrevet November 24, 2006 Noen som vet hvor jeg får tak i sånne jeg kan lime på orginal speilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2006 Hei, Til min A6 får jeg kjøpt chrome speilhus hos http://www.Norskbildelesenter.no som ligger i drammen.. Får sikkert kjøpt til Allroad der og.. Mvh. Kent Remi Krøs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2006 Takk,men har nok prøvd der.De sa at det ikke fantes,men har jo et håp om det gjør det en eller annen plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2006 Jeg sjekka også en hel del rundt når til jeg kjøpte min Allroad, men siden Allroaden har en helt egen type speil viser det seg tydeligvis umulig å finne speilkapper til denne.. Alternativet er å bytte til RS6 speil for eksempel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...