trenger hjelp:ventiler aan topp

Anbefalte innlegg

Har nå skiftet ventiltetninger og slipt ventilseter i en aan topp, men ser etter montering att ventilene har ulik løftehøyde og ikke lukker skikkelig på et par av ventilene! hva kan eg ha gjort galt her? eller kommer dette av att løfterne ikke har fått kjørt med olje trykk? alle løfterne var nesten helt harde når eg monterte desse i?

noen kloke hoder som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klok og klok..

Jeg fikk ikke startet motoren pga. mangel på komp på en hel uke når jeg overhalte toppen, så la den få litt tid.. Sjekk evt. med Bentley-manualen om du har slipt for mye, selv om jeg tviler sterkt på at det er tilfelle..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke slipt for mye! er bare fin slipt for og få bort gammel morro:)

dreiet kammene rundt en del ganger men ser ikke ut til og bli så mye bedre! er bare en 3-4 ventiler som er slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette vil gå av seg selv,hvis du har montertalt riktig.Monter på toppen du, så vil du merke at ingenting er galt siden den da vil starte.....:) lykke til.Har selv vært utfor dette et par ganger selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja fikk snakket med en såkalt ekspert og dette var vist helt normalt på biler med hydrauliske løftere. ville gå seg til så snart eg fikk oljetrykk!

var dette eg trodde selv og, men greit og vere sikkert før eg monterer toppen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.