Anbefalte innlegg

Skal handle 20" felger til våren og lurer på hva som er anbefalt av dere som kanskje har dette på en liknende bil hva jeg bør bruke av senking på dette. bilen er en A6 2.4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KW steg 2 uten tvil... Da kan du enkelt justere høyden og hardheten på bilen så den passer perfekt til de felgene du velger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det,vet du hvor det er rimelig å kjøpe??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelig=Direkte fra tyskland og flaks i tolla

OK=Fra en av de store styling leverandørene

El Kjipo Pris=Fra de som ikke gir 5øre i rabatt fra listeprisene på nettet

Send forespørsler til 2-3 stk i norge, får du en billigere pris et sted kan du f.eks bruke den til å "presse" de andre..

Betalte vel i overkant av 9000.- for mitt SilverlineX via Quality-autoimport.no og Kjartan, kjempehyggelig kar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har litt tålamod skal jeg og Joachim sende en større bestilling til FK rett over nyåret. Da er det muligheter for å henge seg på. Da blir ting billig.: vinke :

tror prisen blir et sted rundt 8000-8500kr. litt avhengig av type bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har litt tålamod skal jeg og Joachim sende en større bestilling til FK rett over nyåret. Da er det muligheter for å henge seg på. Da blir ting billig.: vinke :

Dette er da FK Silverline X eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelig=Direkte fra tyskland og flaks i tolla

OK=Fra en av de store styling leverandørene

El Kjipo Pris=Fra de som ikke gir 5øre i rabatt fra listeprisene på nettet

Send forespørsler til 2-3 stk i norge, får du en billigere pris et sted kan du f.eks bruke den til å "presse" de andre..

Betalte vel i overkant av 9000.- for mitt SilverlineX via Quality-autoimport.no og Kjartan, kjempehyggelig kar..

Ok,takker for det...

P.s: var det deg jeg snakket med på rudskogen i sommer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,det kan være interresant å henge seg på der,skal ikke ha dette på før til våren uansett så tålamod er det nok av...(litt i hvertfall...):rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.