#1 Skrevet November 25, 2006 Hva var det som var gåent igjenn når man hører det knepper når man svinger fullt? Ca pris på deler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2006 Drivknute... 3030,- inkl. mva hos Mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2006 Drivknute ja...pris: alt mellom 1100 til 3000.- alt etter hvor du handler hen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2006 hvor er det billigst å handle dette? i norge altså. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2006 Har ville undersøkt dette litt nærmere. Kan jo være bærekula\kulene som er utslitte. er lyden konstant når du svinger er det vel drivknute ja. Men kommer den å går kan det være bærekula.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2006 det er der ikke hele tiden, det kommer å går, oftest når jeg skal vise hva jeg prater om å svinger fullt så skjer det ikke. KOmmer også sterkere vis jeg bremser på gira mens jeg svinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2006 Da er det drivknute.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2006 er det det leddet som er nermest navet vi prater om? Noen med etka som kan slenge ut ett bilde med delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2006 er ofte det faktisk er rimeligere å kjøpe drivverk og diverse på merkeforhandler... Fikk 40% på mekonomen, og ennå var det billigere for drivverk til en golf 2 og 3 på forhandleren... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2006 er ofte det faktisk er rimeligere å kjøpe drivverk og diverse på merkeforhandler... Fikk 40% på mekonomen, og ennå var det billigere for drivverk til en golf 2 og 3 på forhandleren... Jeg har også vært ute for det. Lønner seg og ta en ringerunde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 25, 2006 Møller har også pant på drivknuter, dvs at du får igjen en hvis sum når du leverer inn den gamle (og viser kvittering på at du har kjøpt ei ny). Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 26, 2006 Jeg ville sjekket med disse gutta..http://www.krogslund.no/ Har hørt at de er veldig konkuransedyktige på pris... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 26, 2006 Ellers så kan man bestille fra USA til en pris av 1600kr.. Autohauz Deler frakta med deg isåfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...