#1 Skrevet November 25, 2006 Hvor får jeg kjøpt en dørlist til Audi A4 avant? Listen nederst på høyre bakdør som har løsnet. Virker som om den er porøs innevndig, og har løsnet fra klipsene. mvh jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2006 Tenker du på den sorte gummilisten som sitter fast på dørene på 99mod og nyere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2006 Tenker du på den sorte gummilisten som sitter fast på dørene på 99mod og nyere? Jeg har en 98 modell. Men her har jeg tatt et bilde av problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2006 Denne må kjøpes hos møller er fra 97mod og opp,denne listen har en skinne inni som ruster sund,koster ca300:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2006 Jeg har en 98 modell. Men her har jeg tatt et bilde av problemet. Ok,kom på 98mod da. Fåes hos Audi,sjekk svar over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2006 jeg ga 325 for listen nederst på fremre passaskjerdør hos møller( as auto) på lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...