#1 Skrevet November 25, 2006 Hei! Er det noen som vet hvor fartsperren på en Audi 200 20v sitter, og hvordan fjærner man denne? På forhånd takk for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2006 200 20v har ikke fartssperre, da toppfart originalt er under 250 km/h. US-utgavene kan ha sperre på ca. 180 km/h eller noe, men dette angår naturlig nok ikke europeiske utgaver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2006 ossen er det med S4 og denne sperren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2006 Ikke sperre på S4 heller, da toppfarten er under 250 km/h på alle. Er såvidt jeg husker ikke før på S6 Plus det kom noen sperre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2006 mener å huske att rs2 ikke hadde sperre på starten heller? den gikk vist i 263 orginalt ellerno? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2006 S6 Plus har heller ikke fartssperre da den har toppfart på 249 (245 i Avant). Og riktig, RS2 har toppfart 262, dette er da selvfølgelig fabrikkens offisielle tall. Første Audien med fartssperre var vel S4 (B5) i 1998, så vidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2006 S6 Plus har heller ikke fartssperre da den har toppfart på 249 (245 i Avant). Og riktig, RS2 har toppfart 262, dette er da selvfølgelig fabrikkens offisielle tall. Første Audien med fartssperre var vel S4 (B5) i 1998, så vidt jeg vet. Vet ikke om jeg er helt enig i det der. I følge både s6plus.de og "ryktebørsen", så har S6 Plus offisielt elektronisk sperre på 250 km/t (reell), men i praksis ligger sperren på 260 km/t. Det sies også at reell toppfart er 285-290 km/t (speedo), og s6plus.de sier 277 km/t (reell). EDIT: http://rsmodels.net/forum/index.php?showtopic=131 -- Pretty much sums it up.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2006 En kamerat har en S6 Plus, så får sende ham på prøvetur og se hva som skjer.. Haha! Neida, men han kan sikkert sjekke instruksjonsboka, det er egen bok til S6 Plus, står sikkert oppgitt toppfart der et sted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 27, 2006 Takker for svar folkens: smil : jeg og mente at 200 ikke hadde noen sperre. Men jeg blev litt usikker, da det var en annen person som hadde en bil som kuttet på ca: 240km. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 27, 2006 Vet ikke om jeg er helt enig i det der. Da har jeg lært noe i dag også, jeg gikk egentlig ut i fra at den ikke hadde sperre siden fabrikken oppga 249 som toppfart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...