Bergen: understellsbehandling?

Anbefalte innlegg

er på jakt etter en plass hvor de driver med understellsbehandling med bra kvalitet og til en ok pris.

noen som kan anbefale eller komme med tips til noen? :)

mvh

alexander

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haloen Alexander...

Det ligger et i Åsane som jeg tror heter Thorsen ATV senter.. De er vel kjent for å være de beste i Bergens området. Jeg har brukt de og sjekket mange andre. Disse gjorde meget godt arbeid, tok seg god tid og det viktigste av alt, bilen var strøken når jeg fik den igjen.. Uten gris og sjafs. Har demontert dørtrekk og skjermer foran pluss begge fangere og de hadde klart å dekke til alt inne dører og på innsiden av innerskjermer og bak fangere med go`stoff.. Annbefales. Prismessig var stortsett alle jeg sjekket ganske like.

Er mange som slurver som ikke lar bilene tørke skikkelig før de sprøter på, og det er ikke lurt. Også en god del som påfører samtidig som de reingjør en bil rett ved siden av, heller ikke lurt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan trygt anbefale Thorsen ATV Senter AS i Åsane.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte litt på de eg også. har sent mail til de så får vi se :)

øystein: hvor mye måtte du gi får behandlingen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hve jeg betalte, husker ikke.. Men det kan se om jeg finner det ut:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde vært fint visst du kunne ha gjort det :)

hvordan går det med prosjektet ditt forresten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også anbefale Thorsen ATV i åsane. Betalte 4000 for sandblåsing av kanaler, punktsandblåsing av all rust på undersiden og sprøyting av tectyl på hele undersiden, inkl akslinger. Gjorde ingenting med hulrom. Har også brukt dem til sandblåsing av diverse ting og resultatet er alltid bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan gjerne få en oppdatering her, eksisterer de enda? har det dukket opp noen andre steder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selv brukte jeg Thorsen ATV senter rett før i slutten av 2009 og var super fornøyd med resultatet, brukte dem også på min forrige bil. Ettersom det er var noe rust under bilen måtte den også sandblåses og sinkbehandles på disse områdene, denne jobben fikk jeg en fast pris på etter at bilens understell var rengjort.

De var også veldig flink til å dekke til KW settet som stod på bilen, var ikke en flekk av tectyl å se på dem.

Jeg anbefaler Thorsen ATV senter til alle:)

Bilde under bilen min etter behandling:

NÅ:

IMG_0144.jpg

FØR:

DSC00233.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sanblåste og antirust behandlet Ventoen min hos Pro-Partner for noen år siden. Meget fornøyd der! Såvidt meg bekjent en del rimeligere en Thorsen og;).

http://www.pro-partner.no/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEI

tectyl beh s6/c4 avant hos thorsen atv i åsane , meget fornøyd , veldig bra jobb + service , betalte 5-6000 kr litt sandblåsing + komplett tectyl beh ,det gikk 2-3 dager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjølv jobba på Thorsen ATV. SKIKKELEG opplæring på personale, skikkeleg tørking av bilene, skikkeleg sandblåsing og ikkje minst vanvittig flinke på service.

Er kanskje litt dyrere enn andre, men er blandt dei beste. Er faktisk norges største tectyl verksted...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.