#1 Skrevet November 25, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2006 Kul video, den har jeg aldri sett før! Hvis jeg ikke husker feil, så kjørte vel Juha Kankkunen en Lancia 037 (bakhjulstrekk) i '84? Går det ikke an å lagre videoene fra YouTube? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2006 10vt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2006 10vt?? Ja...det må være 10vt..... ...de begynte vel ikke med 20v før 1985 sessongen......"shoot me if i`m wrong":) Per: mener at juha k kjørte lancia ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2006 digga lyden av den der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2006 10vt?? rally quattro (gr 4), A1 og A2 (gr B) er alle 10V ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2006 Kul video, den har jeg aldri sett før! Hvis jeg ikke husker feil, så kjørte vel Juha Kankkunen en Lancia 037 (bakhjulstrekk) i '84? Går det ikke an å lagre videoene fra YouTube? Jauda det går det vettu! Synes denne ripper'n er en fin ting å ha når ein vil laste Quattro klipp: rock : http://www.ripzor.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...