#1 Skrevet November 25, 2006 Noen som vet om dette passer rett på? Tenkte drivverk fra en quattro på en 97 mod a4? eller om noen nye fester eller lignende må til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2006 Det er vel bare å glemme. Rammene er helt forskjellige under. Er vel ikke plass til mellomaksel og bakaksel på en fwd. Så om du vil ha quattro, så er nok det beste å kjøpe ny bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2006 skal uansett ha quattro, men har noen deler liggende, så tenkte hvis det var likt så hadde jo det hvert en enkel sak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2006 Det er vell plass på en måte plass under? kanalen fra motor/gir er jo like stor som på en quattro, masse av plass til en aksel til. enste som jeg så, er at det blir et problem med bensintanken. den kommer litt iveien, men det går jo og bygge om:) Tenkte på det der selv, men jeg fant fort ut at det ville koste og ta tid om jeg skulle begynne på det selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2006 Søk litt på forumet. Emnet er diskutert en del ganger før. Altså: Fra FWD til Quattro uansett type/modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...