#1 Skrevet November 25, 2006 Da er planen om VR6 leppe lagt på hylla og RS fanger kjøpt inn, var på gatebilmessa i dag og fikk fanger og grill/lyktesenker til 2 lapper, tror ikke det er så ille. noen som har erfaringer med passformen på rs-fangeren fra troll hifi? Grill/lyktesenkeren passet helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2006 Noen spesiell grunn til at du droppa leppa eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2006 Nei, men fikk billig rs fanger på gatebilmessa. også har jeg sikla på det en god stund, men jeg var litt usikker. men jeg følte jeg fikk en grei deal på fangeren så da vart det det i stede. har vr6 leppe hvis du var int. i det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2006 Hei Øyvind. Jeg har "mista" frontleppa mi til noen glupske personer og trenger ny. Hva hadde du tenkt å ta for den da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...