#1 Skrevet November 25, 2006 Hei. Trenger felger til Golfen, krav: *18-19'' *Sorte, helst matt, ikke noe chrome av noe slag *5-100, ET 35 (er det vel..) *kant og det der kan jeg ikke noe om så om noen kan fortelle meg hva som er best å kjøre med og tåler mest hadde jeg satt pris på dette! *Overkommelig pris Jeg har lett en stund nå, men har ikke funnet noe - derfor denne post. Takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2006 ASA AR1 black er jo ett alternativ, kanskje litt mange som har valgt dette.. Får det i allefall hos Sharif til en vettug pris:) Ellers har jo asa også mange andre med sort finish... Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2006 Disse får du i mattsvart, Christer Kvalheim her på forumet selger disse, grisefete!: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2006 ASA AR1 black er jo ett alternativ, kanskje litt mange som har valgt dette.. Får det i allefall hos Sharif til en vettug pris:) Ellers har jo asa også mange andre med sort finish... Chr syns den kanten var litt vel mye chrome, men vis den var svart hadde den jo hvert perfekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2006 Litt OT, men hva koster den felgen hos sharif. Er jo en litt dyrere felg vel enn standard ASA AR1 som koster 11995,- ifølge supertilbudpakken til sharif. Hvis noen vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2006 Hmm... har også lagt min elsk på felger med svart senter, men det blir neppe ASA AR1 nå. Anders: Hva heter de felgene du la ut bilde av? Vet du ca. pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2006 Hmm... har også lagt min elsk på felger med svart senter, men det blir neppe ASA AR1 nå. Anders: Hva heter de felgene du la ut bilde av? Vet du ca. pris? Regner med at det er: Eta Beta Titan / X Sort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2006 Jeg fant, jeg fant: http://www.interdekk.no/categories/upclose_wheel.php?sysnr=173587&remote_desc=TIRESIZES:215/40R18%20%20225/40R18%20%20245/35R18;RING:EB%2073,0%3E57,1%20;BOUT:%20%20%20%20%20%20%2014X1,5%20;&header=Volkswagen%20;Golf%20IV%20;1.4i,%201.6i,1.8i,%202.0%20GTi,%202.0-16VGTi,%202.8i,%201.9SDI,%20VR6,%20Gti,%201.9TDI,%20Variant%202.;18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 26, 2006 hvis du skal ha mørke uten noe blankt på er dette et par alt: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 26, 2006 Jeg vil helst ha den helt svarte, men det var fine felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 26, 2006 Hei.Trenger felger til Golfen, krav: *18-19'' *Sorte, helst matt, ikke noe chrome av noe slag *5-100, ET 35 (er det vel..) *kant og det der kan jeg ikke noe om så om noen kan fortelle meg hva som er best å kjøre med og tåler mest hadde jeg satt pris på dette! *Overkommelig pris Jeg har lett en stund nå, men har ikke funnet noe - derfor denne post. Takker for alle svar Hvis du kan klare deg uten 18-19" kravet, så kan du kjøre på 15 toms stålfelg. Billige og ser nesten likt ut som helsvarte felger. Beklager, kan ikke dy meg, men jeg synes helsvarte felger er så utrolig lite pent. Har du en Porsche med sinnsyke bremser og 800 hk, så KANSKJE sorte felger ser ok ut pga racing-faktoren, på en vanlig Golf blir det, etter min mening, helt feil. Sort senter og blankpolert (ikke krommet) derimot er skikkelig kult! Vedlegger etpar bilder som jeg mener illusterer mitt poeng... Kult å være annerledes, men da ville jeg heller valgt en utradisjonell felg enn en sort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 26, 2006 EtaBeta titan black ja! kongefete, har kommet et design til av disse med litt vridde eiker, men vet ikke om de kommer i bare svart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 26, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=67020&highlight=mak+veleno HintHint: rolleyes Og ripene synes ikke så bra som på bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 28, 2006 Hvis du kan klare deg uten 18-19" kravet, så kan du kjøre på 15 toms stålfelg. Billige og ser nesten likt ut som helsvarte felger. Beklager, kan ikke dy meg, men jeg synes helsvarte felger er så utrolig lite pent. Har du en Porsche med sinnsyke bremser og 800 hk, så KANSKJE sorte felger ser ok ut pga racing-faktoren, på en vanlig Golf blir det, etter min mening, helt feil. Sort senter og blankpolert (ikke krommet) derimot er skikkelig kult! Vedlegger etpar bilder som jeg mener illusterer mitt poeng... Kult å være annerledes, men da ville jeg heller valgt en utradisjonell felg enn en sort. Jeg har da ikke sagt noe om at det ikke trenger å være utradisjonelle felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 28, 2006 Hvis du kan klare deg uten 18-19" kravet, så kan du kjøre på 15 toms stålfelg. Billige og ser nesten likt ut som helsvarte felger. Beklager, kan ikke dy meg, men jeg synes helsvarte felger er så utrolig lite pent. Har du en Porsche med sinnsyke bremser og 800 hk, så KANSKJE sorte felger ser ok ut pga racing-faktoren, på en vanlig Golf blir det, etter min mening, helt feil. Sort senter og blankpolert (ikke krommet) derimot er skikkelig kult!: Egentlig er jeg enig med deg i at helsvarte felger ikke er så altfor fint av utseende... svart med blank kant derimot.. Men hvit er vel tradisjonelt racingfargen fremfor noen når det gjelder felger? Jfr. Compomotive, Speedline Corse osv? Tett etterfulgt av gullfargede? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 28, 2006 Er noen med svart senter her og http://www.big-wheels.no/index.php?id=23 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 29, 2006 Svarte felger fra AEZ.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 30, 2006 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=67020&highlight=mak+veleno HintHint: rolleyes Og ripene synes ikke så bra som på bilde. skal ta meg en kikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 1, 2006 Du får gjøre det: rolleyes Synes selv at felgene er drit kule, litt spesielle men ikke så mye at de blir rare:p Du får si i fra hvis du er interessert:) MVH Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 1, 2006 Sitter her og "sugler" på disse 2 : http://www.alcar.de/cgi-bin/evoweb.dll/wheels.622581C52c379d6354c44b2c3c985cc6852ac67?form=web_framecontent&page=2418&action=show&designid=1218 http://www.alcar.de/cgi-bin/evoweb.dll/wheels.62260A9f586c2ade4849a0339d89e0e3823dc87?form=web_framecontent&page=2418&action=show&designid=1217 johs lunde er visst forhandler for disse. Tror jeg blir nødt til å bruke rs4 sommerfelgene mine til vinteren neste år og kjøpe en av disse til sommeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 1, 2006 Forhandler anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...