Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger felger til Golfen, krav:

*18-19''

*Sorte, helst matt, ikke noe chrome av noe slag

*5-100, ET 35 (er det vel..)

*kant og det der kan jeg ikke noe om så om noen kan fortelle meg hva som er best å kjøre med og tåler mest hadde jeg satt pris på dette!

*Overkommelig pris

Jeg har lett en stund nå, men har ikke funnet noe - derfor denne post.

Takker for alle svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ASA AR1 black er jo ett alternativ, kanskje litt mange som har valgt dette.. Får det i allefall hos Sharif til en vettug pris:)

asa_ar1_blk_ci3_l.jpg

Ellers har jo asa også mange andre med sort finish...

Chr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse får du i mattsvart, Christer Kvalheim her på forumet selger disse, grisefete!:

etabeta.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ASA AR1 black er jo ett alternativ, kanskje litt mange som har valgt dette.. Får det i allefall hos Sharif til en vettug pris:)

asa_ar1_blk_ci3_l.jpg

Ellers har jo asa også mange andre med sort finish...

Chr

syns den kanten var litt vel mye chrome, men vis den var svart hadde den jo hvert perfekt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men hva koster den felgen hos sharif. Er jo en litt dyrere felg vel enn standard ASA AR1 som koster 11995,- ifølge supertilbudpakken til sharif. Hvis noen vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... har også lagt min elsk på felger med svart senter, men det blir neppe ASA AR1 nå.

Anders: Hva heter de felgene du la ut bilde av? Vet du ca. pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... har også lagt min elsk på felger med svart senter, men det blir neppe ASA AR1 nå.

Anders: Hva heter de felgene du la ut bilde av? Vet du ca. pris?

Regner med at det er: Eta Beta Titan / X Sort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skal ha mørke uten noe blankt på er dette et par alt:

02-504-chrl-03.jpg

16-F502-03.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil helst ha den helt svarte, men det var fine felger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Trenger felger til Golfen, krav:

*18-19''

*Sorte, helst matt, ikke noe chrome av noe slag

*5-100, ET 35 (er det vel..)

*kant og det der kan jeg ikke noe om så om noen kan fortelle meg hva som er best å kjøre med og tåler mest hadde jeg satt pris på dette!

*Overkommelig pris

Jeg har lett en stund nå, men har ikke funnet noe - derfor denne post.

Takker for alle svar :)

Hvis du kan klare deg uten 18-19" kravet, så kan du kjøre på 15 toms stålfelg. Billige og ser nesten likt ut som helsvarte felger.

Beklager, kan ikke dy meg, men jeg synes helsvarte felger er så utrolig lite pent. Har du en Porsche med sinnsyke bremser og 800 hk, så KANSKJE sorte felger ser ok ut pga racing-faktoren, på en vanlig Golf blir det, etter min mening, helt feil. Sort senter og blankpolert (ikke krommet) derimot er skikkelig kult!

Vedlegger etpar bilder som jeg mener illusterer mitt poeng... Kult å være annerledes, men da ville jeg heller valgt en utradisjonell felg enn en sort. : vinke :

GTI samling5_2.JPG

VWGolfGTIEdition30_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

EtaBeta titan black ja! kongefete, har kommet et design til av disse med litt vridde eiker, men vet ikke om de kommer i bare svart..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du kan klare deg uten 18-19" kravet, så kan du kjøre på 15 toms stålfelg. Billige og ser nesten likt ut som helsvarte felger.

Beklager, kan ikke dy meg, men jeg synes helsvarte felger er så utrolig lite pent. Har du en Porsche med sinnsyke bremser og 800 hk, så KANSKJE sorte felger ser ok ut pga racing-faktoren, på en vanlig Golf blir det, etter min mening, helt feil. Sort senter og blankpolert (ikke krommet) derimot er skikkelig kult!

Vedlegger etpar bilder som jeg mener illusterer mitt poeng... Kult å være annerledes, men da ville jeg heller valgt en utradisjonell felg enn en sort. : vinke :

Jeg har da ikke sagt noe om at det ikke trenger å være utradisjonelle felger!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, kan ikke dy meg, men jeg synes helsvarte felger er så utrolig lite pent. Har du en Porsche med sinnsyke bremser og 800 hk, så KANSKJE sorte felger ser ok ut pga racing-faktoren, på en vanlig Golf blir det, etter min mening, helt feil. Sort senter og blankpolert (ikke krommet) derimot er skikkelig kult!:

Egentlig er jeg enig med deg i at helsvarte felger ikke er så altfor fint av utseende... svart med blank kant derimot.. : ja :

Men hvit er vel tradisjonelt racingfargen fremfor noen når det gjelder felger? Jfr. Compomotive, Speedline Corse osv? Tett etterfulgt av gullfargede? :cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får gjøre det: rolleyes Synes selv at felgene er drit kule, litt spesielle men ikke så mye at de blir rare:p Du får si i fra hvis du er interessert:)

MVH

Håkon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter her og "sugler" på disse 2 :

http://www.alcar.de/cgi-bin/evoweb.dll/wheels.622581C52c379d6354c44b2c3c985cc6852ac67?form=web_framecontent&page=2418&action=show&designid=1218

http://www.alcar.de/cgi-bin/evoweb.dll/wheels.62260A9f586c2ade4849a0339d89e0e3823dc87?form=web_framecontent&page=2418&action=show&designid=1217

johs lunde er visst forhandler for disse.

Tror jeg blir nødt til å bruke rs4 sommerfelgene mine til vinteren neste år og kjøpe en av disse til sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.