#1 Skrevet Juni 12, 2004 Noen som vet hvem som forhandler KN filter i Grenland? Og som sannsynlighvis har på lager også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2004 Opprinnelig postet av Magne Gunleiksrud Noen som vet hvem som forhandler KN filter i Grenland? Og som sannsynlighvis har på lager også? Hei. Kjøpte mitt på mekonomen:) Turboservice på eidanger har King Dragon MVH Geir Tony Strand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2004 Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2004 Du kan kjøpe av meg (jobber Mekonomen), skal se om ikke jeg klarer en OK VAG pris også..... Men send meg PM først isåfall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Bjørntvedt Du kan kjøpe av meg (jobber Mekonomen), skal se om ikke jeg klarer en OK VAG pris også..... Men send meg PM først isåfall... Er og interessert.. Send pm om du får noe bra pris ellernooo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...