Anbefalte innlegg

Hva må man ut med for felgpakke med 19" RS6 med f.eks 225/35-19?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan skaffe deg helt nye sånne dekk og felger for ca 12600kr. men den prisen er på 235/35-19 har dette liggende på lager hos sjefen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan skaffe deg helt nye sånne dekk og felger for ca 12600kr. men den prisen er på 235/35-19 har dette liggende på lager hos sjefen

Takker for det. Skal se hva det blir til overnyttår, kjøpt bil av johs lunde dekk så mulig jeg får bra priser der.

men takker allikevel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger disse felgpakkene for 11400, alt nytt

koolart

vwbus.no

martin sandvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger disse felgpakkene for 11400, alt nytt

koolart

vwbus.no

martin sandvik

Kjøpte denne pakken av Martin tidligere i høst og dette er ikke "billige" replicafelger, men samme felger fra samme leverandør som Møller sine tilbehørsfelger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster et slikt sett bare i 18" da? Til bilen dere ser i profilen min? Skal senkes enten 55/35 eller 40/40 - er dermed usikker på hvor brett man kan gå uten å valse. Ikke Nankang dekk forresten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et sett med 19" rs6 replika av den bedre typen, selges for 7000.- med continental dekk som i utgangspunktet koster mer enn felgene i seg selv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster ett 19" sett hos sharifs? Er ikke det 9900,-?

Kanskje ikke de beste dekka som følger med da, vet ikke jeg...noen som har peil? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster ett 19" sett hos sharifs? Er ikke det 9900,-?

Kanskje ikke de beste dekka som følger med da, vet ikke jeg...noen som har peil? :)

Pakke med 19" RS6 ligger på 11990,- hos Sharif. Da levert med Nankang 235/35x19.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.