#1 Skrevet November 26, 2006 Fortell meg hvor i byen man kan ta kule bilder av bilene.. Så skal jeg ta bilde av bilen på samtlige plasser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2006 Du kan jo ta bilde i tromsdalen med byen i bakgrunn, når det blir fint vær... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2006 Den nye søppelfyllinga e jo en grei plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2006 Jeg har sett et par plasser jeg synes ser bra ut:P Tenkte jeg skulle bruke dem mer til sommeren. Vil ikke avsløre alle, da plassene kan bli "brukt opp":P Men fiskegjellene ved flyplassen er en fin plass, vist du får rette lys settingen med lukkertid og bakgrunn=) Som Jørgen har nevnt over her, så er jo det nye søppelsorterings annlegget en fin plass. Har jo også parkerings tunnelen. Kan legge ved bilder av enkelte plasser jeg har tru på. Fiskegjelene: Jekta: Parkeringstunnelen Søppel sorteringsannlegget Ellers, har du toppen av fjellet i Finnvika Fant et bilde tatt i Tromsdalen, med byen i bakgrunnen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2006 Dette er tatt på gressplen til sykestua/gamlehjem i sentrum sør:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...