#1 Skrevet November 26, 2006 Noen som kan photoshoppe disse feilgene på min bil ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2006 Vurdere de i 9x19" et38 Hvilken dekkdimensjon passer da best på denne felgen ? 235/35 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2006 Syns det hadde blitt bra. 235/35 går nok kjempebra sammen med disse. Eventuellt 225/35 hvis du skal senke den enda mer. Bilder av A4 med disse hjula finner du på profilen til Geir K Høybø Fine hjul.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2006 Syns det hadde blitt bra. 235/35 går nok kjempebra sammen med disse. Eventuellt 225/35 hvis du skal senke den enda mer. Bilder av A4 med disse hjula finner du på profilen til Geir K Høybø Fine hjul.. Tja , så jo ikke værst ut dette... Blir ikke mere senk enn den er , skal ha den som familiebil. vurderer evt å gå ned til 18" , men er ikke sikker.... uansett så ser felgene større ut enn de jeg har i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2006 Noen her inne som kan photoshoppe disse felgene på bilen min ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...