Hvor mye er (disse felgene) verdt?

Anbefalte innlegg

attachment.php?attachmentid=51280&stc=1&

Har kommet over disse felgene brukt, 17" Orginale, noen merker på felgene. Monte Carlo mener jeg de heter....2 dekker må byttes.. hvor mye er de verdt?:rolleye:

11146.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjaa....vanskelig å si....4 tusen kanskje 5.

Du får jo komplett 17" pakke hos Sharif for 6-7 lapper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er orginale VW, skal koste 5500 pr felg nytt hos fohandler. Kvaliteten skal vel da også være mye bedre enn hos Sharif har jeg lest mye her.... Bare greit å vite hva de er verdt, hva en bør betale for de...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg solgte mine orginal, nesten helt nye orginale vw med vinter dekk (conti) til 8 tusen kroner.. Så burde ligger ett sted under der syns jeg da.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse er orginale VW, skal koste 5500 pr felg nytt hos fohandler. Kvaliteten skal vel da også være mye bedre enn hos Sharif har jeg lest mye her.... Bare greit å vite hva de er verdt, hva en bør betale for de...

Originale VW felger er det vell strengt tatt ingenting som heter da VW ikke lager felger selv. Og prisene hos Møller er ofte mer vill enn veil da en ofte får samme felg hos annen leverandør til under halve prisen men da er det ikke "org VW felg" men kanskje ATP, Rondel eller Ronal :) Og brukte slike felger uten dekk er ikke så mye verdt, så jeg ville faktisk ikke tro 4-5000 er billig, jeg hadde ihvertfall ikke betalt mer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originale VW felger er det vell strengt tatt ingenting som heter da VW ikke lager felger selv. Og prisene hos Møller er ofte mer vill enn veil da en ofte får samme felg hos annen leverandør til under halve prisen men da er det ikke "org VW felg" men kanskje ATP, Rondel eller Ronal :) Og brukte slike felger uten dekk er ikke så mye verdt, så jeg ville faktisk ikke tro 4-5000 er billig, jeg hadde ihvertfall ikke betalt mer :)

Så du mener du kan skaffe 4 felger fra ATP, Ronal eller Rondel med et kjent dekkmerke i 17 tom for noe i nærheten av 4-5000 kr?

Tviler jeg i såfall sterkt på, fordi bare 4 stk 17 toms dekk fra f.eks Conti eller Pirelli koster det dobbelte i veiledende pris og med f.eks 50% rabatt på både dekk og felg, så havner man fortsatt på 8-10k.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukt er brukt vet dere gutter..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig at brukt er brukt... Jeg får nå felgene for 3500, så ut i fra innleggene her tror jeg det er en overkommelig pris: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du mener du kan skaffe 4 felger fra ATP, Ronal eller Rondel med et kjent dekkmerke i 17 tom for noe i nærheten av 4-5000 kr?

Tviler jeg i såfall sterkt på, fordi bare 4 stk 17 toms dekk fra f.eks Conti eller Pirelli koster det dobbelte i veiledende pris og med f.eks 50% rabatt på både dekk og felg, så havner man fortsatt på 8-10k.

Hvordan i all videste verden klarte du å tolke svaret mitt dit hen?? Det det er snakk om her er 4 bruker felger (hvor 2 er kantkjørte) med utslitte dekk :confused: Har da aldri sagt at en får tak i dette nytt for den prisen :fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan i all videste verden klarte du å tolke svaret mitt dit hen?? Det det er snakk om her er 4 bruker felger (hvor 2 er kantkjørte) med utslitte dekk :confused: Har da aldri sagt at en får tak i dette nytt for den prisen :fy:

Har aldri skrevet at 2 er kantkjørte, jeg skrev noen riper... Men 2 dekk må skiftes: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri skrevet at 2 er kantkjørte, jeg skrev noen riper... Men 2 dekk må skiftes: vinke :

hehe, enda bedre for deg ihvertfall, tror ikke 3500 er så ille pris ihvertfall dersom felgene alt i alt er pene og 2 dekk er OK!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde det var snakk om 4 helt strøkne felger med ok dekk av kjent merke, da er 4-5000 kr en bra pris. Når felgene har merker og dekkene er slitte er prisen selvsagt en annen.

OT, men er generelt litt lei kommentarer av typen "du får komplett sett hos "Superduper-billig.com" til 6000 kr" hvis noen legger ut brukte felger som de vil ha litt for, men slik var det altså ikke i denne tråden. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har tatt feil her, (skjer jo desverre det også (litt for ofte)) For kom akkurat på at felgene jeg sendte bilde av muilgens heter Santa Monica og ikke Monte Carlo : dum :: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde det var snakk om 4 helt strøkne felger med ok dekk av kjent merke, da er 4-5000 kr en bra pris. Når felgene har merker og dekkene er slitte er prisen selvsagt en annen.

OT, men er generelt litt lei kommentarer av typen "du får komplett sett hos "Superduper-billig.com" til 6000 kr" hvis noen legger ut brukte felger som de vil ha litt for, men slik var det altså ikke i denne tråden. ;)

Riktig....her er det en som ville KJØPE disse felgene og ba om råd/tips:nana:

Kan lønne seg å lese hele tråden før du svarer vet du...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 dekk i dim 235/45-17 som det er mye mønster igjen på til 600.- for begge. DET er billig det : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2 dekk i dim 235/45-17 som det er mye mønster igjen på til 600.- for begge. DET er billig del :

Da har du PM Sigve

Felgene er kjøpt inn og denne tråden kan i grunn stenges

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.