Anbefalte innlegg

Skulle bytte speil på Golfen idag, noe jeg trodde skulle være en enkel sak men den gang ei... Hvordan får en løsnet/festet den fremste skruen på speila? Trodde en skulle kunne "vri" speila og på den måten komme til men de sitter bom fast....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må da være noen her som har skrudd på Golf 1 før? Skal speilet kunne vris og jeg bar må bruke mer makt for å få det løst eller er det en annen patent for å få må løsnet/festet skruene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk iallefall vridd speilet mitt til side... Gjorde det ifjor da vogna ble lakkert..... Begge sider. Er det innvendige justerbare du også har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps, innvendig justerbare GTI speil.... Regner nesten med at de skal kunne vris da grunnen til at jeg må bytte er at det andre er helt løst :) Så da er det vell bare å bruke mer makt og håpe det ikke løsner helt sånn som det gamle...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

GTI-speilene kan vris og legges inntil glasset begge veier. Er ikke nødvendig å bruke makt heller, men det er litt motstand før speilhuset smetter ut av det hakket de står i når de er i "normal"-posisjon.

 

Hilsen Andreas

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trust me... er mer enn litt motstand på de "nye" jeg har fått ;) Men det ordner seg nok...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.