Hvor langt går 1.9 Diesel motoren??

Anbefalte innlegg

Kan jeg kjøpe en Passat TDI som har gått 200000km + ?? Hvor lenge varer disse, når pleie turbo å ta kvelden ? Andre momenter ?

På forhånd takk for svar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,har en A4 1,9 tdi 110 hk som er gått 290 holder enda den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 1.9 tdi motor som har gått 308.000 nå. Alt i motor har sittet der siden det var nytt... ikke noe problem. Vet også om flere passater som har gått rundt 250 nå... Er ikke noe problem. være litt nøye med olje og oljeskift, så går det nesten uendelig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er rutinen for vedlikehold av en diesel motor, kontra bensin motor. Noe som må følges opp oftere ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammle bilen min(passat 1,9) tuslet 454000 uten noe tull i det hele tatt,ikke noe turbo bytte eller noe.men da blei det natta også da toppen vrei seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel stort sett "normalt" vedlikehold, med registerreim. Og evnt lekasje i topp. Fikser man disse etterhvert som det trengs, så kan vel motoren gå i "evigheter". Topp-pakning koster jo noen kroner da men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.