Trondheim: Lokallagtreff 17. Desember

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle medlemmer i Trondheim og omegn! Søndag 17. Desember møtes vi på vante plass: bak Bunnpris Sluppen kl. 15.00. Når vi er ferdig med å prate bil, så drar vi til gocartallen på Heggstadmoen. Der skal vi ta et møte hvor vi diskuterer neste års strategi. Håper så mange som mulig kommer så vi får en ordentlig avstemming på de forskjellige ting vi skal ta opp.

Igjen vil jeg be om at medlemmene kommer med synspunkter og innspill som vi kan ta opp da. Jeg kommer til å skrive ned alt av forslag som kommer inn for å være best mulig forberedt på møtet. Kom igjen nå, dette er viktig!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! Endelig et møte som klaffer med perm :P Kan jeg få sitte på Jann Gunnar, hvis jeg ikke får fyra 90'n? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer! Endelig et møte som klaffer med perm :P Kan jeg få sitte på Jann Gunnar, hvis jeg ikke får fyra 90'n? :P

 

 

Kommer jeg og. Du kan få sitte på med meg hvis det ikke passer for Jann Gunnar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jeg og!

Vidar? Skal han få sitte på deg..?? Hmmm, jeg vet ikke om jeg vil vite særlig mer om akkurat det der.. ;) *får bilder som strengt tatt var litt unødvendig på netthinna*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får ringe meg Adrian, hvis du trenger skyss da vet du.

Jeg har snakket med sjefen på Bowling1, og han tar kontakt med meg om det passer å ha møtet der. Så jeg kommer tilbake til dette da!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er en stakkars, utflytta trønder som har endt opp i Mjøsa lokallag... Poenget er at jeg trenger klistermerker! Finnes det mulighet for å skaffe dette hvis jeg kommer på dette treffet? Vi er to her nede som trenger, og vi har ikke mulighet for å komme oss til Rudshøgda når det er treff der... Dessuten kan det jo være interessant å se hvilke biler dere "der hjemme" har: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fire stk igjen, så hvis dere kommer så skal dere få!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er sjef!!! På flere måter, tydeligvis :P Det blir nok bare jeg som kommer, men jeg lovte å prøve å skaffe ham ett par også. Håper dette går bra... Han er godt voksen med hus og bil og gjeld :P så tror ikke han "gidder" å dra helt opp dit på treff... Legger ved link, så kan du se at han MÅ jo ha merker, så fin bil som han har... ;)

 

http://vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2995

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det! Hadde håpet at jeg var til hjelp ja! Får håpe det kommer nye merker snart, for etter 17 er jeg tom! Det var en fin bil å sette merker på ja. Synd han ikke kommer da. Kanskje han kommer en tur sommeren på vårt sommertreff! Skal bli hyggelig å treffe deg, tror ikke jeg har hilst på deg før. :) Vel møtt!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæææh, se guttene blir venner og greier! :D

wiii!! Æ e ruuuusaaaa! Sovet siden 8 i gårkveld..

knaska 7 pinex forte, blækka med klærne på.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er heldigvis ingen som skal få påstå at du er normal, Stig Arne! Hehe...

Jan Gunnar: du har nok ikke hilst på meg før nei, for jeg ble ikke medlem i klubben før etter jeg hadde flyttet ned hit... Spørs om jeg egentlig tør å vise meg med de FORFERDELIG kjedelige vinterhjula mine, men det får vel gå... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brage: Jeg har heller ikke påstått det.. :D

Men du får slenge deg med innover ja, forhåpentligvis får jeg trua med noen fler innover også, jeg prøver å få opp gløden i folket litt, men det er faen ikke lett.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brage: Jeg har heller ikke påstått det.. :D

Men du får slenge deg med innover ja, forhåpentligvis får jeg trua med noen fler innover også, jeg prøver å få opp gløden i folket litt, men det er faen ikke lett.. :P

 

Du kan jo alltids prøve, men tror du vet like godt som meg at folk på Berkåk har jo blitt miljøskadd av mangel på ting som skjer... Ikke deres skyld, selvsagt, men de siste årene har det vært GØRR kjedelig de gangene jeg har vært "hjemme"... Dette må vi gjøre noe med...:evil: Skulle lagd en "isbane" på grusbanen, vettu!: smil : Litt lite snø, kanskje, men... Uansett, bruk alt du kan komme på som trussel for å få med folk! Jon må jo være med også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd å få med Jon, han var på nippet en gang, men så vil han ikke høre mer snakk om det..

Muligens vi har en bremsekloss(les Tina) som drar litt i øra her.. ??

*fnis*

Æ e gængster!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva i alle dager kan være SÅ viktig på en søndag, at han ikke får lov til det...??: mad : Men jeg kjenner Tina godt, så jeg vet godt det faktisk kan være tilfelle... :P:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oioi.. Dukker opp her veit du! :D

Kan ikke love med hvilken bil men.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay!! Da e det booka rommet i andre etasje på Bowling1. Tiden er ca.15.00 Søndag 17 Desember. De som vil kan møte opp på Sluppen først, men jeg kommer til å kjøre direkte dit. Jeg savner INNSPILL, men hvis ingen har noe på HJERTET, så får JEG stå for pratinga så får vi se, hehe. Mulighet for å kjøpe seg en matbit. Vi kan også spille av film etter gocartkjøring som er kl. 16.00 hvis det er interessant. Men vi må slå av filmen hvis det viser seg å være behov for plass til andre folk. Dette er avtalt med ledelsen der. JEG MÅ VITE HVOR MANGE SOM BLIR MED Å KJØRER.

DET MÅ JEG HA SVAR PÅ INNEN ONSDAG KVELD. Kan godt svare på PM! Velkommen skal dere være.

P.S: Noen må ta med film da, i tillfelle vi vil se det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg, blir nok med å kjøre og denne gangen ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal i digert bursdagsselskap på Lørdag, men må vel ofre litt for lokallaget.. Spørs om jeg kommer til å trenge sjåfør :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller i gocart om jeg er oppegående etter julebord

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er heltent på det jeg, så det er jeg med på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorgens dag... Må SELVFØLGELIG jobbe både lørdag og søndag, så da ble det Hasta la vista til treff (og klistermerker)... Jaja... senere en gang...: gråter :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oj!, dette minner meg om det goe gammle ordtaket, langt å gå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.