#1 Skrevet November 26, 2006 er på tur til å kjøpe meg en bensintank m/pumpe fra en audi 100 2.3Q 93 mod. denne skal brukes i en 200 10vTQ. Etter hva jeg har skjønt på forumet skal denne tanken passe... Så lurer jeg på, kan denne pumpen levere nåkk til å brukes i 200´en? vist ikke, passer pumpen fra 200´en i tanken fra 100´en? takker for svar på forhånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2006 pling... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2006 Ærlig talt så har jeg ikke peiling, men forsøker å tenke logisk her: 2,3-litern bruker minst like mye bensin som 2,2T, ergo burde pumpa levere minst like mye som en pumpe til 2,2T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2006 Ærlig talt så har jeg ikke peiling, men forsøker å tenke logisk her:2,3-litern bruker minst like mye bensin som 2,2T, ergo burde pumpa levere minst like mye som en pumpe til 2,2T. tviler på at 2.3 motoren klarer å bruke 3-4 liter på mila ved inpirert/bane kjøring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2006 Den leverer nok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2006 Er den lik som på Audi 90 med K-sprut leverer den 7 bar arbeidstrykk og 180 liter bensin i timen. Målte på en slik i forrige uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2006 Kan bare nevne at 2.3 sugemotoren i enkelte modeller har samme pumpe som RS2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 27, 2006 Kan bare nevne at 2.3 sugemotoren i enkelte modeller har samme pumpe som RS2. noen måte å sjekke dette på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 27, 2006 noen måte å sjekke dette på? fant litt ut selv... audi 100 2.3 93 mod. på mekonomen har to typer å velge mellom... 1: bosch, samme som til 200 20v 2: Pierburg, samme som til RS2 tipper at den skal holde jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 28, 2006 men, uansett om jeg fant ut litt selv hadde jeg satt pris på om noen sjekket i ETKA... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2009 Jeg låner denne tråden! Passer 100 2.3E bensinpumpe til S4 2.2T AAN? Har skjønt det slikt at Pierburg pumpen er den smale - og det er slike smale som sitter i S4 2.2T? Hvordan er det da med festebraketten på 2.3E vs 2.2T? Er det bare å ta ut pumpen på 2.3E og montere i braketten på S4? Eller må det modifiseres noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...