#1 Skrevet Juni 12, 2004 noen som var her i dag? Så en blå URQ (tror jeg det var) med ESTUNING merker på siden som kjørte. Så også grå S6 med VW Audi-Club merke på sidevinduene bak som stod ved tilbaketuren etter drag. Tror nesten han var "brannmann" eller noe slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2004 Den Blå UrQ'en er fra trøndelag og er temmelig kapabel iaf. Jeg kjørte desverre feil vei, og havna på 201m i Namsos... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2004 Han ble litt "mobba" for at han ikke tok burnout før drag'en:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2004 Den S6`n var det den nye typen (98->)? Det går en sånn i Horten, å han er brannmann han som har den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2004 Opprinnelig postet av Joakim Edquist Den S6`n var det den nye typen (98->)? Det går en sånn i Horten, å han er brannmann han som har den. Det var den nye typen S6 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Vige Jeg kjørte desverre feil vei, og havna på 201m i Namsos... :-) .. hvor du for første gang som jeg har sett bremset for mye! *mobbe litt forsiktig* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg .. hvor du for første gang som jeg har sett bremset for mye! *mobbe litt forsiktig* Ja ble helt feil det der. Kjørte nordover og stod på bremsen. Nedtur å bli slått ut av en jänkare med 7 tusendels sekund. Spesielt når jeg kunne ha kjørt så myye fortere... Men pytt! Tar det igjen senere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...