Anbefalte innlegg

Hei audi guruer.

Noen av dere som har bygget om en audi 90Q 2.3 type89 til grommere understell og kan gi meg en liste over ALT som trengs? Jeg er vanvittig sugen på å gjøre dette på min, men er veldig ustø i audi verdenen. Hva må byttes og på hvilke biler kan jeg hente de aktuelle delene.

 

Håper noen kan hjelpe og takker for alt av gode svar.

 

Er det kurrant å bevege seg videre til 5x130 boltsirkel seinere isåfall? (Uten spacere vel og merke)

 

Hvis noen har alt jeg trenger til salgs også (ønsketenkning?) så er det bare å sende meg en PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

 

hvis du har 2.3 20v sedan/coupe typ 89,så er dette veldig greit.Behold drivaksler,behold fjærbein.Bytt hjullager hus til S2 5*112.Ferdig.(kort fortalt)

Jeg har selv en lett blanding av 2.3 20v/S2/RS2 med KW 2 understell,polyforinger og RS2 stabstag.

 

tydelig at jeg var litt treg her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva ca-kostnaden på hjullagerhus og nav er? :) Dersom det er så vanvittig enkelt frister det veldig å gjøre det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener jeg betalte 5-6000 med ABS følere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.