#1 Skrevet November 27, 2006 Etter jeg fikk reparert min Webasto motorvarmer siste onsdag, har den ikke fungert, men i steden tappet batteriet mitt for strøm Jeg har fått time på onsdag, men for å få levert den må jeg nesten ha strøm på bilen. Er det noen i Oslo eller omegn som har en sånn transportabel "kick-starter" som jeg kan få låne. Startkabler er så klart også en mulighet, men da må jo noen fysisk møte opp onsdag morgen for å hjelpe meg, og det synes jeg er litt vel mye forlangt Jeg kan kontaktes på PM på mobil 41217146 eller mail mikael(a)unisped.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2006 Jeg har en transportabel strøm dings/hjelpestarter som du kan låne av meg. (Er litt usikker på hvor mye strøm det er på den nå, men kan sette den på lading etter jobb i dag). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2006 Hadde vært helt ypperlig!! Takker og bukker Bjørn Ringer deg litt senere jeg, så finner vi ut av hvor og når vi kan møtes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...