#1 Skrevet November 27, 2006 Noen her som vet om en internett side hvor man kan laste ned tuf-godgjenning på felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2006 http://www.wheelmachine.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2006 Tusen takk (tror jeg) vet ikke helt hva jeg skal skrive ut her men ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2006 Hvilke felger og dekk har du da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2006 MilleMiglia 8*18 med 235/40 foran og 9*18 med 235/40 bak Her er bilde av felgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2006 Får du godkjent med forskjellig dekkdim idet hele tatt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2006 Dekkdimmen er jo den samme, er bare felgene som har forskjellig bredde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 27, 2006 Mente felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 27, 2006 tror det er dekk dim. det går på, men du må uansett få felga under skjerma da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 27, 2006 Det er ikke noe problem å få felga under skjermen, den gikk under med 265 dekk: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 28, 2006 Tusen takk (tror jeg)vet ikke helt hva jeg skal skrive ut her men ?? Klikk på TÜV - Gutachten i menyen så kan du velge bil og felger. Tror du må skirve inn mailadressen din til slutt, så får du en PDF-fil på mail. Hvis det var dette du lurte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 28, 2006 Jeg får bare frem: Der Gutachten-Service steht derzeit leider nicht zur Verfügung: eek : Som oversatt til engelsk skulle bety: The appraisal service is not unfortunately available at present. Vil det si at det ikke finnes tuf papirer på felgene, eller betyr det bare at dem ikke har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 28, 2006 Her er direkte link til søkesidene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 28, 2006 Det er greit det der. Trykker meg igjenom alt sammen der. Da kommer denne meldingen frem: Der Gutachten-Service steht derzeit leider nicht zur Verfügung 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...