#1 Skrevet November 27, 2006 Har en golf3 97 modell som jeg driver å gjør så smått med, når den ble kjøpt kom den med heller kjipe alufelger på sommer og stålfelger på vinter. Nå som det nærmer seg (h)jul tenkte jeg å ønske meg nye felger(sommer). Noen som har en anbefaling eller 2? tenkte på rundt 16" og burde ikke være et helvete å rengjøre dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2006 hva slags prisklasse har du tenkt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2006 Gå inn på min profil og, se på min tidligere GOLF 3 VR6 BM Cobra Veldig lett å holde rene og pene, både utv og innv. Noe Jeg hater med 17" RS4 jeg har som vinterdekk på Audi'n nå.. får ikke handa ordentlig igjennom! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2006 Er jo snakk om julegave fra mor og far, så alt for dyrt kan det ikke være. Men bare kom med forslag så jeg har noe å titte igjennom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2007 En liten update her da, ble ikke felg på meg til jul men masse andre greier. Så nå skal det bestilles felg og dekk. 16" er planen og har tittet på disse 7X16 IA ORION 4X100 ET 38 http://www.inter-tyre.nl/inter-tyre/images/w3/078.jpg Hva synes folk? og hvilke dekkstr burde jeg gå for? 195/45 205/40 eller 215/40? Håper på litt hjelp og på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2007 ikke noe breiere en 195/45 ihvertfall=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2007 Da blir det nok dem og 195/45 da.. Likte de felgene der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...