Anbefalte innlegg

Etter flere dager søk har jeg funnet opptil flere ledninger som har irret istykker, og noen kontakter som ikke er plugget i.

Lurer egentlig på hvorfor de ikke er koblet til..

Fint om folk kan poste bilder av 7A motoren sin og evt bilde av ledningsnett (forklaringer holder).

-Blå kontakt til høyre for batteriet. Ikke noe i den. Hva er det?

-To ledninger som er irret istykker, går sammen med to andre ledninger fra tomgangsbryteren (og forhåpentligvis lager tomgangsproblemene mine). Se bilde.

CIMG0186.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på min med de ledningene som er smeltet isammen. Etter eg fikset det skjedde det veldig lite. Og eg har også den blå kontakten ved siden av batteriet hengende løst. Det må være noe ekstra utstyr av noe slag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to ledningene styrer vifta når tenninga er av, det er hvis du skulle trenger ekstrakjøling etter du har stoppa bilen. Skal sitte koblet til en NTC.

Mvh Emil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, samma om de er kobla til så lenge man har vett til å ikke kjøre rundt med temp på 120 grader da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, da må jeg få kobla dem på da:nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.