Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på jakt etter "fake" eksos rør til TDi....altså eksoshaler, håper dette ikke er å banne for fælt i kjerka...

 

Mulig at mange vil synes det er harry med dette, men synes det er kult med 2 blås bak og når du kjører diesel synes jo ikke disse orginalt.

 

Har noen noe tips på hvor man kan kjøpe disse bøyde variantene hadde jeg vært veldig takknemlig, har bare funnet rette varianter så langt i min søken. Dette er mest sannsynlig en midlertidig løsning til jeg anser økonomien tilstrekkelig til å inverstere i grommere sakere :-)

 

Hvis noen har det på sin bil og kan legge ut et bilde hadde det vært kjempemessig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det DTM potte du tenker på?

Det får det vel i vilken som helst styling butikk tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjell-Arne Torhov

Er det DTM potte du tenker på?

Det får det vel i vilken som helst styling butikk tror jeg.

 

en variant

vs-001006.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kjell-Arne Torhov

en variant

 

En annen variant

ek-001005.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det for å få soten opp på bakluka du vil ha slike for da eller? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noko slikt du er ute etter?

 

http://audi.rueger-net.de/bilder/endrohr/

 

Eg kunne og tenke meg å få to rette rør istedenfor dei orginale.. Dei som er på linken over er ikkje i produksjon lenger men om du finn noko liknande må du sei frå..

 

Veit at f.eks Peugeot 406 diesel har noko liknande..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...nei jeg var ikke på jakt etter DTM rør. Det jeg mente med knekk er jo fordi rørene står på skrå nedover bak der og da kan man jo ikke putte på rette som da fortsatt vil peke nedover.

 

Knekken skal være for å få rette rør ut under fangeren, det var i allefall planen. Så en ny Toyota Avensis i går med en variant, men har som sagt ikke funnet sted å kjøpe det :-(

 

Tanken var å få det til å se ut som dette...hvis bildet har blitt med

passat.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så forøvrig en svart Passat V6 4 motion på Strømmen storsenter denne uken som hadde en potte på hver side bak av typen jeg vil ha. Ganske ny bil....noen som har noen tips om eier på denne? Rakk ikke å se om han hadde byttet hele anlegget eller bare satt på den siste delen ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jon Børge Engelstad

...nei jeg var ikke på jakt etter DTM rør. Det jeg mente med knekk er jo fordi rørene står på skrå nedover bak der og da kan man jo ikke putte på rette som da fortsatt vil peke nedover.

 

Knekken skal være for å få rette rør ut under fangeren, det var i allefall planen. Så en ny Toyota Avensis i går med en variant, men har som sagt ikke funnet sted å kjøpe det :-(

 

Tanken var å få det til å se ut som dette...hvis bildet har blitt med

 

Du får snu DTM potta da veit du. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jo liksom litt gal vinkel på det også da :-)

 

Nei jeg får vel bare lete litt til rundt vel...må jo være noen som har noe som passer på en diesel brenner!

 

....den som leter skal finne....eller no'

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jon Børge Engelstad

Så forøvrig en svart Passat V6 4 motion på Strømmen storsenter denne uken som hadde en potte på hver side bak av typen jeg vil ha. Ganske ny bil....noen som har noen tips om eier på denne? Rakk ikke å se om han hadde byttet hele anlegget eller bare satt på den siste delen ut...

 

vi som har V6 har 2 potter serru..hehe ..orginalt på V6 4-M

 

kjøp deg skikkelig bil med motor..så slipper du å late som..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...selv om jeg gjerne skulle hatt det!

 

Saken er nemlig den at det er 2 potter, 1 på hver side på 1,9tdi 4 motion også. Problemet er at det ikke synes...det er det jeg gjerne skulle ha gjort noe med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jon Børge Engelstad

...selv om jeg gjerne skulle hatt det!

 

Saken er nemlig den at det er 2 potter, 1 på hver side på 1,9tdi 4 motion også. Problemet er at det ikke synes...det er det jeg gjerne skulle ha gjort noe med.

 

vises lite hos meg oxo..slipper diesel mot bakfanger etc..

 

men du finner nok skal du se..

 

lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Tore, det var akkurat noe sånt jeg var på jakt etter!

 

Dette forumet er bare knall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig, har d samme problemet på min bil så jeg lurer på om jeg skal få i meg slike.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært hos Felgimport i dag...http://www.felgimport.no/ og prøvd et DTM rør som de skulle passe. Da ikke med bøyen oppover for vår del, men sånn at det skulle stå rett ut. Dette var desverre ikke tilfelle....noe som var litt synd siden prisen på dette var 1/2 av det alternativet du hadde funnet.

 

Synes kanskje at prisen for å vise fram diesel rørene blir litt drøy når man snakker om 2x899,- ....men det koster å være kar :-)

 

Si ifra hvis du kommer over noe annet spennende!?

 

Hva slags bil kjører du forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinkelrøret fra autospar, vil jo funke fint. Er vel kanskje redd harry-faktoren blir ganske høy når pottene blir liggende farlig nærme bakken, ihvert fall for de som har senket bilen. For med den forlengeren havner vel nesten rørene under den bakre støtfangeren?

 

Har et lite spørsmål i samme gate... Går det ann å bytte den nedre bakre støtfangeren ? Har spurt på Møller og sett litt i akte og ser ikke ut som den nederste delen selges som egen del.. Forstår ikke det helt. Er jo helt egen del, som ikke skal lakkes slik som resten av fangeren.

 

Trodde akte kun ble solgt til forhandlere, men fant en side som selger den for 50USD.

 

]http://www.autocd.com/autocd.html?q=10&gc=144&sha=0

 

b5-58.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den fangeren kommer som en del... den er maskert fra fabrikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De rørene vil bli stående på undersiden av fangeren ja! Alternativet er jo å kutte litt i den øverste delen av røret og så få de så tett opptil som mulig...men fortsatt vil de bli godt ned mot bakken. Hadde vi funnet lignende rør med ovale sluttstykker hadde vi jo vært enda et par hakk nærmere en pen løsning :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver selv og vurderer hva jeg skal montere på min bil. Har nylig satt på dietrich-fangeren, og den er jo ofte avbildet med to ovale enderør, lik det bildet som var tidligere i denne tråden. Synes det blir skikkelig pent, så det eneste jeg nå lurer på, er om jeg får plass til dette! Blir det den løsningen, går jeg nok for dette:

http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?products_id=371

 

Når det gjelder sotingen, så har jeg jo helt klart en fordel med å ha sort bil. Men skal nå uansett heller tåle å vaske bilen litt oftere ;)

 

Når det gjelder den bøyde lille stussen fra Autospar, så var jeg og så på denne på tirsdag. Grei idè, men det var veldig tynt enderør.

 

Tror derfor for min del, at det blir penest å gå for løsningen nevnt over, siden disse rørene da vil føye seg ganske fint rett under fangeren. Har god plass ned til bakken også ;)

 

Satser på at det vil se noe slikt ut... Bare sort :P

3bg_hinten.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.