#1 Skrevet November 27, 2006 hei, jeg har et par spørsmål som jeg håper jeg kan få svar på! først så lurer jeg på om det er noen her som har noen erfaringer med http://www.tunershop.com/de ? eller kjenner noen som har kjøpt noe derfra? også lurte jeg på om det er tollvesenet som trekker fra den tyske momsen? hehe mvh Tom Henning Haga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2006 tunershop må trekke fra den tyske momsen. Tollvesenet kan ordne det slik at du slipper å betale MVA på den andelen som er tysk mva hvis du må betale den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2006 okay, det jeg trodde, men kan jo lure tollvesent litt der hvis man vill:P hehe bump på tunershop.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2006 jeg har handla derfra.. veldig kjapp levering.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2008 Drar fram denne igjen da de har noen felger jeg vurderer der... men kontaktskjemaet dems funker ikke hos meg.. så håper noen her vet Hvor mye blir frakten av 4 felger hit? og hvordan kan jeg få kontakt med dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...