#26 Skrevet Desember 12, 2006 16.12.2006 klokka 20:00. Myrstua i Galnåsmyra borettslag. Mat: Kylling. Ris. Salat. Div Saus. Grønnsaker. Musikk, dans og drama: Spellemann for aftenen Bjørn sørger for korrekt avbalansert stemingsmusikk for kvelden.. *Drikke: Medbringes. Kleskode: Kjole og hvitt, eventuellt slips.. Pris: 200,- per hode... * "Sinnabrus", "Kriminalvann" osv Tor sendte en sms igår til dem vi har tlf til, men noen her har vi ikke mobilnummer til, kan ikke f,eks du Per og Stein-Erik sende meg deres mobilnummer på en pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 12, 2006 done. Men går det greit at jeg tar på meg dress istedet for kjole...? ser så feit ut i kjole skjønner du .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 16, 2006 hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 16, 2006 hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag... Det er lørdag:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 16, 2006 Fantastisk... begynte nesten å lure på om spm var for vanskelig Jeg er desverre blitt syk så jeg vet ikke om jeg kommer meg med på julebordet, men jeg skal ihvertfall prøve. Skal pakke i meg det jeg finner av vitaminer og smertestillende... vel, stort sett alt jeg kommer over av piller som ser ut som de kan hjelpe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 16, 2006 Det er lørdag:D Kos dere gutter. Vært ute å smakt på snøen i tr.heim. Ta bilder da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 17, 2006 Dagen derpå Er meget fornøyd egentlig, til tross for at vi ikke ble så mange, neste gang blir vi flere, garantert;) Vi kunne vært flere hadde det ikke vært for sykdom osv, er sånn som skjer det.. Også veldig morsomt å knytte ansikt til navn fra f,eks forumet:) Jeg glemte å ta med kamera og så hadde jeg minimalt med batteri igjen på tlf`en så jeg fikk ikke tatt en eneste bilde, så hvis noen har bilder så er det bare å slenge dem opp her på forumet eller sende dem til meg på mail så kan jeg ordne det:) Undertegnede vant også kveldens uhøytidelige Singstar konkurranse;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...