#1 Skrevet November 27, 2006 Hei, er det noen som har prøvd å ettermontere xenon pærer i tåkelysa på Passat -03? Hadde vært flott å visst om det var mye arbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 4, 2007 Litt seint kanskje men jeg skal gjøre dette en av dagene........skal hente 6000K xenon-kit på posten imorra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2007 Har fysisk prøvd at pærene passer i tåkelysene å det gjør de,blir litt triksing og miksing med baklokket på tåkelysa men litt Dremel skal fikse den biffen tror jeg. Er ikke mye å gå på ifra selve pæra og til den blendekappa som står inni selve lykta,tror ikke den kunne vært mye lenger. Så regner med det blir montert før Våler...... Har noen sidemarkeringslykter med tilhørende lister som også skal på før Våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2007 Hvordan gikk det med tåkelysa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2007 Hvordan gikk det med tåkelysa? Jeg ga opp det prosjektet iallfall,det som var problemet var "bakstykket" på xenonpæra som kræsja med bakstykket på lykta som jo har støpt inn stikkere i huset. Måtte sikkert fresa godt ut av bakstykket på lykta for å fått på baklokket. Var redd det ikke ville bli skikkelig tett for vann å dermed ga jeg meg på det prosjektet. Får holde med xenon-match pærer i tåkelysa for min del. Men sier ikke at det er umulig,for all del...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2007 Jeg ga opp det prosjektet iallfall,det som var problemet var "bakstykket" på xenonpæra som kræsja med bakstykket på lykta som jo har støpt inn stikkere i huset. Måtte sikkert fresa godt ut av bakstykket på lykta for å fått på baklokket. Var redd det ikke ville bli skikkelig tett for vann å dermed ga jeg meg på det prosjektet. Får holde med xenon-match pærer i tåkelysa for min del. Men sier ikke at det er umulig,for all del...... Det var det jeg fryktet... Litt guffrent om det ikke blir tett. Får greie meg uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2007 Det kan gå hvis man "bygger" om stikkerne på baklokket. Dvs man må fjerne de helt skal det bli skikkelig. Blir nok tett hvis man bruker litt silikon og litt andre luriumtriks da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...