Anbefalte innlegg

Har fått ny lyd i bilen etter at den har stått stille i 3 dager.

Høres ut som ventiltikk på boler, nærmere bankelyd enn tikking egentlig.

Kommer og går, alt fra helt bra til helt ille. Har ikke sett ordentlig etter ennå, men det høres ut som den kommer fra langt fram på motoren.

Motoren er 7A, olje/filter byttet for 2 km siden, plugger skal være greie.

Gøy med audi, konstant i verkstedet jo: rolleyes

ps: Noen som vet hva jeg kan spraye på viftereima så den ikke bråker? Piper ikke, men bråker/suser. Leveringstid på reima hos møller: bh : .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var olje du hadde på, ja? Hehe. hvor mye viser peilepinnen din da? 3B'en min er nok litt sliten tror jeg, den lager tikkelyd dersom jeg har litt lite olje på. jeg har over midt på "Området" på pinnen heile tida.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blinklysolje ja;)

Skal sjekke det, men hvis den ikke drikker olje skal det være bra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går an å få kjøpt reimspray (klister), selges ofte der de selger kompressorer og luftverktøy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte det idag.. Funka mindre bra. Sitter sikkert greit, men det bråker fremdeles, øker og synker sammen med rpm da, så virker ikke som det slurer voldsomt.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som hjelper mot reimpip og bråk fra reima er å bytte reima, alt annet er bare å utsette problemet....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er planen også;)

Må bare vente til 6.des da reimene (klima,dynamo,hydraulikkp) kommer til meg som ved ett mirakel (les: posten).

Utsetter gjerne problemet litt da jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.