#1 Skrevet November 27, 2006 har en 2,8 aah. som trenger en liten service. skifte reg reim, topp pakning, vannpumpa og termostat. noen som har gjort dette før? evnt om det er mulig og gjør selv? om ikke. hva er en grei pris på og få gjort dette på veksted? mvh sigmund nilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2006 12v.org, mye nyttig info der. skal sette igang med toppakningbytte selv. gruer meg litt. termostat har jeg bytta en gang, det var grei skuring, litt trangt og måtte lure den ut forbi regreima(skal egentlig tas av) gikk fint. brukte en guide fra den svenske audisia med masse guider(husker ikke navnet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2006 Jeg skulle egentlig ha gjort denne operasjonen på min å.. Men verksted er dyrt.. Fått priser fra ca.14k med planing av topper. http://www.nordicaudi.com heter sida.. Direktelink 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2006 sjekka audi verkstedet her. 15 000 + for og skifte topp pakning og reg reim. av det så er 5 000 i deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...