Anbefalte innlegg

Nå, blir det noe action på Våler-treffet i år da? :D

Har endelig klart å rote meg ned fra det forblåste vestlandet, så nå er jeg endelig østlending igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med samkjøring oppover?

Andie skal vel hente noen hjul hos meg, så vi durer iaf. sammen oppover.. Hvis jeg ikke husker feil..

Flere som har tidspunkt for avreise?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Andie skal vel hente noen hjul hos meg, så vi durer iaf. sammen oppover.. Hvis jeg ikke husker feil..

Jeg kommer på lørdags kvelden etter gardemoen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Mattis Wang

Vi bør vel komme oss av gårde på fredag. Da er vi om ikke annet en to-bilers-konvoi;)

Kan sikkert møte noen andre f.eks. på Shell ved Skjedsmokorset og kjøre SAMMEN til Våler.

Hilsen Andreas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke keen på å sette opp telt når det er mørkt, så skal vi si Shell på skedsmokorset kl 20.00?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner vel med at vi skal greie det. Er tidlig ferdig den dagen og har egentlig bare igjen å støvsuge bilen før jeg kan reise. Men konvoien må inneholde flere folk/biler...

@Mattis: Når kan jeg hente hjul hos deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avhengig av hvor mye mekking jeg må gjøre på fredag så vet jeg ikke helt når vi reiser men skal prøve å komme oss avgårde tidlig.... alt mellom 12 og 16 tenker jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rundt 16 møtes gutta fra Agder/Telemark/Vestfold i Drammen for å kjøre samlet mot Våler, hadde vært allright å få med noen fler underveis :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@andi

Kan vi ikke si 19.15 tiden, så durer vi mot skedsmo etter det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.