#1 Skrevet November 28, 2006 funker det å stille på quattro systemet? hørt rykter om at quattro er 50-50% fordeling, andre sier at det er 40%forann og 60% bak. stemmer dette? isåfall, hvordan stiller man dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2006 RS4 og 6 har 60/40, mens stort sett resten har 50/50. Må sikkert bygge om torsen diffen for å stille det, så går vel i kategorien vanskelig/umulig. Torsen er igrunn naturlig 50/50, så er nok gjort noen triks for å få den te å gi mere bak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2006 ok, da får jeg vel ta det med tida trur jeg, hehe... fint å sladde med 50-50 og da, funker jo det å...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2006 Så lenge du har torsen kan du jo få opptil 25\75-fordeling, bare det blir nok hjulspinn. Problemet er at det slår over til 75\25 igjen også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2006 mener du med å slå over? hvor mye vil det koste å få stillbart system? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2006 mener du med å slå over? automatisk.. torsjen-diffen overfører kraft til der det er mest motstand... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2006 hørt noen rykter om og trikse med vakum slangene på vakum boksen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2006 eneste vakium på bilen er sentrallåsen og bakdiffen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2006 Jeg kan få tak i en ny torsendiff med opp til 85/15 split, men da snuser vi på opp under 10.000.- Å bytte den er relativt uproblematisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2006 snakker vi nesten bakhjulstrekk eller forhjulstrekk da? Er 10 prosent så merkbart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...