#1 Skrevet November 28, 2006 Hvem skal jeg spørre om å få nytt "logg inn" til forumet?. Kommer meg bare inn på dn gamle pc`n min hjemme, som har det lagret:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2006 Mulig du må logge deg ut manuelt. Er konstant innlogget på min og da har jeg ikke tilgang fra andre pc før jeg har logget ut.....11111 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2006 Det er da merkelig - jeg er innlogget på to maskiner hjemme, pluss på jobb - og intet problem...trenger ikke logge av for å få logget på en annen maskin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2006 Jeg har også innlogging fra flere forskjellige maskiner, men det ser ut som i dette tilfellet har han glemt eller rota bort noen av opplysningene han trenger for å logge inn på nytt.. Sindre: spør om dette i Medlemsforum --> VW Audi Club Norwegen --> VACN Web & Forum / forslagskasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2006 Sindre har mest sannsynlig glemt passordet:P Innloggings navnet håper jeg han kan, da dette er ditt eget fulle navn:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...