#1 Skrevet November 28, 2006 Angående møte den 7. så er Veikroa opptatt, og eg skal på Julebord. Så da er det opp til dere hvor dere vil møtes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2006 Hm tenkte jeg kansje skulle stikke innom for en gangs skyld denne gang , burde vel gjort det for lenge siden hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2006 Usikkert om jeg kan komme, men foreslår at vi tar det til vanlig tid men på Peppes istedet dersom ingen har andre bedre forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2006 Dersom det er lite folk som kan, kunne vi tatt en juleavslutting fredag 15 des. eller noe:) . Noe stemning for det ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2006 ja å ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2006 jess det kan bli digg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2006 fredag 15'ende des. kan funke bra det (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2006 peppes e mere enn godt nok for meg men fredager passer som regel svært dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2006 Fredager passer desverre ikkje for meg heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 3, 2006 Der må uansett valg taes en avgjørelse veldig kjapt om det skal være vanlig møte på Peppes nå på torsdag og/eller om det skal være en byrunde fredag den 15. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 3, 2006 Er med på torsdag visst det blir noe da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 4, 2006 Er med på torsdag - fredag 15 går jeg med gips - så det funker ikke for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 4, 2006 Skal vi bare ta ett vanlig møte? for det ser ut som det er forferdelig dårlig respons for ett julebord, selv om jeg storkoste meg ifjord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 4, 2006 Fredag 15. des e eg i Newcastle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 4, 2006 Liten vits å prøve på noe den 15 når det er så mange som ikke kan, eksamen tid nå på torsdag så får ikke tid. Så dere som kan, får finne en plass å møtes, får komme sterkere tilbake 2007.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 4, 2006 Hvor mange kunne tenkt seg å kommet på peppes på Torsdag? Jeg har rett å slett ikke lyst viss vi er 2-3 mann som sitter der, da har jeg egentlig bedre ting å ta meg til de timene. Men for all del, vil folk komme, så kommer jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 4, 2006 Kan vi ikke bare si at det blir møte på torsdag kl. 19.30 på Peppes for de som det måtte passe for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 4, 2006 Er i nordsjøen denne gangen også, så kan nok ikkje komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 4, 2006 jeg kommer gjerne på mitt første møtet, om det blir noe av da... hadde vært greit å vite det innen onsdag liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 5, 2006 eg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 5, 2006 Eg oo komme på torsdag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 5, 2006 då blir de peppes torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 6, 2006 peppes hm er det peppes på kaien elle? Dukke nok sikkert opp eg o prøva å dra med med Tore Østensen og eg då.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 6, 2006 peppes hm er det peppes på kaien elle? jepp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 7, 2006 Jeg tar turen i dag hvertfall, er jo så fint vær i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...