#1 Skrevet Juni 13, 2004 Jeg har bytta bil og av denne grunn mangler jeg klistermerker som det står "vw audi club norwegen" på... Er det noen i lokallaget som har dette. Siden jeg studerer og jobber litt på Gjøvik så er vel dette mitt nærmeste lokallag Jeg får vel møte opp på neste møte på biri i juli, har ikke vært på noe lokal greier her tidligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2004 Opprinnelig postet av Anders Grytten Jeg har bytta bil og av denne grunn mangler jeg klistermerker som det står "vw audi club norwegen" på... Er det noen i lokallaget som har dette. Siden jeg studerer og jobber litt på Gjøvik så er vel dette mitt nærmeste lokallag Jeg får vel møte opp på neste møte på biri i juli, har ikke vært på noe lokal greier her tidligere Heisann! Nå har klubben hovedtreff på vålerbanen neste helg. (19.-20.Juni). Møt opp der så får du helt sikkert merker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2004 Stemmer det... kommer nok på søndagen jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...