#1 Skrevet November 28, 2006 Hvordan åpner man lyktene? Har den uvanen at jeg greier å ødelegge mere enn ordne ting. så tenkte å få dette riktig. skal bare ha av "glasset" på dem. På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2006 ingen som har en anelse? Eller gjort dette før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2006 Jeg lurer også på dette,skal vaske min innvendig.Er så mye støv etc i de. Og må man av med fangeren for å få av lampene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2006 Jeg lurer også på dette,skal vaske min innvendig.Er så mye støv etc i de. Og må man av med fangeren for å få av lampene? Skal bare være å løsne de 2torx skruene i toppen av lykta, så kan du løsne lykta uten å ta av fangeren. Men lurer på om lykteglasset (plast) ja de er jo av plast er limt fast?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2006 Skal bare være å løsne de 2torx skruene i toppen av lykta, så kan du løsne lykta uten å ta av fangeren. Men lurer på om lykteglasset (plast) ja de er jo av plast er limt fast?? har bare prøvd sånn smått å prøve å få av de gamle lyktene. etter det jeg kunne se da. var det de 2 torx skruene i toppen, pluss en skrue av noe slag på hver side av lykta, som jeg ikke kommer til pga. frontfangeren.. Men skal bytte ut til facelift lykter, og har noen strobelys som jeg tenkte jeg skulle montere i de, men er ikke sikkert jeg gidder det om det er så masse greier med å få av "glasset"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2006 Jepp stemmer nok at at det er en torx skrue på sia av disse "gamle" typen lyktene. Bytta til facelift lykter på min A4, var riktignok knottete å komme til den skruen på sia men det gikk uten å ta av fangeren.. Husker ikke om jeg brukte noen triks som vannpumpetang eller noe, skruen ble selvfølgelig ødelagt men er jo bare de to skruene i toppen på facelift lyktene uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...