#1 Skrevet November 28, 2006 Hei & Hopp.. For dere som ikke fikk vært å sett den utrolige rå dyna-testen Bjørnstad Bil utførte på bilen til VS-Motor (Vår egne Frode Jørgensen) SE SELV: De bremset 670+ WHP med KUN 1.9bar.. De bremset også Cosworten til Gatebil-Leif, som hadde ca 690WHP, men på 3.0bar De måtte ta av høyre forskjerm, da eksosen på denne bilen komme ut på siden, og gikk rett i dyno-benken bak.. Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2006 ahh...for en lyd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2006 Bråka godt i hallen hele helga skal jeg love, sto på stand 40 meter unna ca.. Veksla mellom benk og db drag biler.. HAdde med video kamera hele helga, men kom meg aldri til å lade det.. ( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2006 Ja det fårn si, ikke mye som slår den lyden der. 3,0 bar på cosworthen, mer enn på en 16 liters lastebil med 500hk det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2006 Heftig heftig!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2006 NM ? - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2006 NM ? - var rundt 630-640 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2006 For en maskin. : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2006 Hei & Hopp.. For dere som ikke fikk vært å sett den utrolige rå dyna-testen Bjørnstad Bil utførte på bilen til VS-Motor (Vår egne Frode Jørgensen) De bremset 670+ WHP med KUN 1.9bar.. De bremset også Cosworten til Gatebil-Leif, som hadde ca 690WHP, men på 3.0bar Hehe jaja Leif skulle ALDRI solgt S1en til fordel for en Fård Mycket bra resultat på Frode sin Deilig lyd også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2006 Blir heilt tuln når jeg leser å hører om den bilen der! Heilt VÆRST Endelig fikk jeg filmen jeg har ventet på Gratulerer nok en gang! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2006 leste om en bil for ikke så alt for lenge siden, rs200:P den hadde jo turboer fra f1, når det var lov å bruke turbo der, han kunne lade den helt opp 4bar tror jeg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 29, 2006 leste om en bil for ikke så alt for lenge siden, rs200:P den hadde jo turboer fra f1, når det var lov å bruke turbo der, han kunne lade den helt opp 5-6bar tror jeg:P .............? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 29, 2006 bare tenkte skrive:P siden han dro så stygge grimaser med den sirævan som lada 3bar:P fant foresten bilsport bladet:P hehe, ladet bare 2.2 den gitt, jeg som skryter på meg, men på formel 1 så ble den ladet med 3.5-4 bar;) foresten en ford rs200 evolution, 1986, den ble bremset med en mindre turbo og med 1.9 i ladetrykk, da var efekt 630 og 830nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 30, 2006 leste om en bil for ikke så alt for lenge siden, rs200:P den hadde jo turboer fra f1, når det var lov å bruke turbo der, han kunne lade den helt opp 4bar tror jeg:P Den turbo'n jeg hadde i bilen min, før jeg solgte den, er holdbar opp til nesten 6bar.. Og ja, en KKK f1 hybrid turbo... Men turbo'n er sjelden det svakeste leddet.. Tenker mer på alt annet...! Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 30, 2006 En kompis av meg har den minibusa`n. Er ganske kult leketøy d og... Var synd d me dynoen på søndag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 1, 2006 Anders og Camilla sin du mener eller Ole Kristian? Blir heftig det nye prosjektet deres! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 3, 2006 Jepp... Ganske tøff den og. blir bra me effekt i den og. siter lit me å få bremsa den. får ikke nok moment i motoren. bremsebenken takler ikke den motoren så bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 3, 2006 Var visst ganske hemmelig det nye prosjektet skjønte jeg. Blir rått hvis dem får det til! Ser du er fra Skarnes, du kjenner kanskje til Kim Barbakken. Blir rått prosjektet han driver med om dagen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 4, 2006 Var visst ganske hemmelig det nye prosjektet skjønte jeg.Blir rått hvis dem får det til! Ser du er fra Skarnes, du kjenner kanskje til Kim Barbakken. Blir rått prosjektet han driver med om dagen også lancia mannen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 4, 2006 Stemmer det. Blir bra den bilen når han blir ferdig. Er ikke sikkert alle italiabil-elskere liker ombygningen. Jeg synes den blir dritt rå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...