Forskjeller understell Corrado - Vento?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er noen større forskjeller på understell/hjuloppheng på en -89 Corrado G60 og en -93 Vento 2.0?

Vet jo at det er større skivebremser foran på Corrado'n!

Og at det er annen type girkasse med vaieroverføring og hydraulisk Clutch...

Men er det noe forskjell på sporvidde, bærearmer og event Stabstag eller mer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen synspunkter!?

Skal bruke motor og gir fra Corrado'n i Vento'n! Men er det litt bedre hjuloppheng i Corrado'n så kan jeg jo like godt flytte over hele pakka! Men er jo ikke verdt den ekstra jobben hvis det er noenlunde likt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at det er litt smalere sporvidde på Corrado-bakakselen. Noen tall har jeg ikke. Husker bare jeg leste det i The Golf en gang i tida. Kjent og kjær metode for å få plass til hjul uten subbing bak på G3. Har du virkelig hjerte til å hogge den hele, fine Corradoen til fordel for den løene Ventoen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at det er litt smalere sporvidde på Corrado-bakakselen. Noen tall har jeg ikke. Husker bare jeg leste det i The Golf en gang i tida. Kjent og kjær metode for å få plass til hjul uten subbing bak på G3.

Er jo kjekt å vite! :)

Har du virkelig hjerte til å hogge den hele, fine Corradoen til fordel for den løene Ventoen?

Har vel egentlig ikke det! :o Men har heller ikke penger for å få tolla den inn, så da kan jeg like så godt bruke den til noe nyttig!!! Og med de Corrado prisene som er i dag, så må man jo nesten gi den bort for å bli kvitt bilen! : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og med de Corrado prisene som er i dag, så må man jo nesten gi den bort for å bli kvitt bilen! : bh :

Det har du helt rett i. Er jo snart Golf-pris blitt på "kvalitetsbilen" fra Osnabrück.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.