#1 Skrevet November 28, 2006 Har en kamerat som har en Polo 6N. Han har en ødelagt bakfanger som er lik øverste bilde. Han vil ha tak i en fanger som er lik den på nederste bilde. Ble den fangeren på nederste bilde bare laget kun til CC eller kom den på en senere modell av 6N? (kameraten min har en 96 modell) Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2006 Den nederste fangeren er en såkalt "Styling" fanger som ble levert på alle 6N fra 95-99.Måtte om jeg ikke husker feil bestilles som ekstrautstyr i en "stylingpakke" men denne var standard på 1.4 16V,CC og GTI ihvertfall. Muligens på noen andre modeller også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2006 Den nederste fangeren er en såkalt "Styling" fanger som ble levert på alle 6N fra 95-99.Måtte om jeg ikke husker feil bestilles som ekstrautstyr i en "stylingpakke" men denne var standard på 1.4 16V,CC og GTI ihvertfall.Muligens på noen andre modeller også Har en slik fanger som nederste bildet viser liggende , skal egentlig ha den på konebilen , men kan hende jeg kan selge den til deg for en fornuftig pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2006 Rudi: Takk for info! Jan-Tore: Du har pm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...