Anbefalte innlegg

:confused: I går kveld ville ikke lyset i instrumentene virke! Skrudde på dimmeren, etter 3-4 forsøk kom det svakt lys, virket den halvtimen jeg kjørte. I dag var det helt mørkt! Er det lysbryteren med dimmeren som er gåen, eller

? Audi 80 CC 81/85 1986 mod. Det kan vel ikke bare være en sikring, i og med at det virket en liten stund i går kveld? Ser flere har denne bryteren på ebay.de til rundt 10 EURO.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har noe erfaring med dette? Hvordan kommer jeg til inni der? Dårlig kontakt med pæreholdere?, sa de på Møller Gjøvik. Klokka funker heller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok dårlig kontakt noen plasser, ja. Dunket litt rundt omkring, og sa bli lys, så ble det lys igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nokk mest sansynlig dimmebryteren som er gåen eller brent opp ja... hadde akkurat samme problemet på 90'en min....

 

jeg tok å kobletsrømen forbi brytern... ble jo lys da... men ha jo ikke noen mulighet til å justerte da.... : rolleyes

 

men men er enkelt å skifte bryter... så det er nok det beste... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper på bryteren jeg og, har vært borti flere sånne som har streiket;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.