#1 Skrevet November 29, 2006 I går kveld ville ikke lyset i instrumentene virke! Skrudde på dimmeren, etter 3-4 forsøk kom det svakt lys, virket den halvtimen jeg kjørte. I dag var det helt mørkt! Er det lysbryteren med dimmeren som er gåen, eller ? Audi 80 CC 81/85 1986 mod. Det kan vel ikke bare være en sikring, i og med at det virket en liten stund i går kveld? Ser flere har denne bryteren på ebay.de til rundt 10 EURO. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2006 Ingen som har noe erfaring med dette? Hvordan kommer jeg til inni der? Dårlig kontakt med pæreholdere?, sa de på Møller Gjøvik. Klokka funker heller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2006 Er nok dårlig kontakt noen plasser, ja. Dunket litt rundt omkring, og sa bli lys, så ble det lys igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2006 er nokk mest sansynlig dimmebryteren som er gåen eller brent opp ja... hadde akkurat samme problemet på 90'en min.... jeg tok å kobletsrømen forbi brytern... ble jo lys da... men ha jo ikke noen mulighet til å justerte da.... men men er enkelt å skifte bryter... så det er nok det beste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2006 tipper på bryteren jeg og, har vært borti flere sånne som har streiket;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...