Anbefalte innlegg

Hei, Noen som kan hjelpe?

SIkringen ryker med en gang jeg setter på tenningen!

Det er en Audi 90 20VQ, og det er sikring nr 15, en 20A.

Den skal visst gå til bla. vindusvisker og noe Thermosc...

Vet ikke hva det er! Koblet ut visker motoren og relèt men sikringen ryker fortsatt! Koblet ut kontakten ved vindusviskerbryteren, men fortsatte å gå!

Har tittet under ved sikringsboksen og ser ikke at det er noen ledninger som ligger kortsluttet..

Men under på sikringsboksen er det en gul tilkoblings kontakt, og denne så ut som om det hadde vært litt varmegang i, men så ikke noe direkte feil med denne heller..

Noen som vet hva for noe mer denne kursen er til?

Tror som sagt ikke at det er noe feil med vindusviskeren, men noe annet som er på denne kursen...

 

Takk for all hjelp jeg kan få!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du skrive ned akkurat det som står at sikringen er til? Lettere å feilsøke da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du skrive ned akkurat det som står at sikringen er til? Lettere å feilsøke da ;)

 

Skrev jeg ikke det tidl?

 

Er sikring nr 15, en 20A kurs, går til vindusviskere, varselblink, og noe annet på tysk jeg ikke vet hva er, det står TERMOSCH.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.