#1 Skrevet November 29, 2006 Takket være det helvettes regnet og fuktige været som aldri vil slutte, har jeg fått litt vannlekasje i s2n min, er vått på gulvet forrran på førersiden og fuktig/vått på gulvet på passasjersiden og bak på begge sidene. Har leita litt rundt men finner ikke helt ut hvor dette kommer fra... , er litt lekasje i bagasjen også men det kommer jo av lyktene og bakplata så det er greit. Noen som har noen tips til hva dette kan være? Kan det bare være slitne dørpakninger? Tips mottas med takk;) P.s. bilen står stille i ukene og det er da det kommer, ikke når jeg kjører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2006 Listene langs vindune i døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2006 Listene langs vindune i døra. dørpakningen du mener? er vel ikke noen annen list der enn den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2006 List/paknig den ja. Min tok å inn vann der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2006 På min coupe kommer det vann inn gjennom a-stolpen, i åpninga mot frontruta. Dette renner derfra videre nedover dørpakningen på innsiden. På det laveste punktet renner dette ned i dørken. Har ikke fått tettet dette enda. Utrolig irriterende med vannlekkasje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2006 Har lekkasjer på min også, i bagsjerommet det kommer fra inni pakningen ut av de hullene der og renner videre ned. Trodde også det var lyktene først. Skal kjøpe ny pakning og se. I tilegg kommer det vann inn i kanalene, men det driver jeg å fisker nu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2006 Viden kjent er coupen tar inn vann som ei gammal tresnekke. Har å trøbbel med kondens langs frontruta og selvf den hersjens bakluka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2006 hmmm...trolig sommerbil detta: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2006 noen som vet hva to dørpakninger koster? sånn ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2006 hmmm... kan dette være årsaken til at bilen min dugger så mye??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 29, 2006 hmmm... kan dette være årsaken til at bilen min dugger så mye??? hvertfall årsaken min, løft litt på mattene dine så finner du ut det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 29, 2006 min tar også inn vann.... kommer inn en plass over baklyktene renner nedover kontaktene, kommer også vann inn takluka. aner ikke hva som kan være feil på noen av stedene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 29, 2006 Takket være det helvettes regnet og fuktige været som aldri vil slutte, har jeg fått litt vannlekasje i s2n min, er vått på gulvet forrran på førersiden og fuktig/vått på gulvet på passasjersiden og bak på begge sidene. Har leita litt rundt men finner ikke helt ut hvor dette kommer fra... , er litt lekasje i bagasjen også men det kommer jo av lyktene og bakplata så det er greit.Noen som har noen tips til hva dette kan være? Kan det bare være slitne dørpakninger? Tips mottas med takk;) P.s. bilen står stille i ukene og det er da det kommer, ikke når jeg kjører. framm med hagesalnge riv av alle deksler osv.. få noen til og spyle på bilen. så finner du nok lekasjen.. jeg hadde leksja på min. kom av morken kitt mellom karoseriplater på venstre side i motorommet ca der torpedoveggen møter astolpe osv.. mitt i vannføringskanalen fra vindu tak osv.. så i mitt tilfelle flomma det kanske så fort inn.. et helvette og tørke mattene.. ta det til sommeren.. intil da borr hull i dørken, event riv ut noen bunnpropper. så renner mesteparten ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 29, 2006 Hehe, dette er også på min samboer sin.. Det vi fant ut etter jeg rev ut alt interiøret og teppe, satt ho seg inn mens jeg spylte med hageslangen, var at det lakk gjennom listen som sitter langs A-stolpen men på frontrutesiden. Alt vannet som ble visket vekk av viskrene ble "skjøvet" ned her.. Lenge leve silicon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 30, 2006 Tok ut teppe i min nå og jammen var det ikke vått der også. Var blitt mugg i isolasjonen og små antydninger til rust noen steder. Asfalt mattene var også smuldret opp på begge sider foran. Anbefaler alle å sjekke dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 30, 2006 Samme problemet på min også. Dette må være originalt på coupe. Det er veldig irriterende! Bakluka er jo et eget kapittel, ikke bare lekker den og høres ut som en høne på grusvei, men når du åpner den og det ligg vann på "vingen" renner jo alt nedi bagasjerommet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 30, 2006 haha må le litt. godt å se at det er flere som sliter med kondens bakdel at vintern nermer seg, ikke særlig sugen på å begynne å feilsøke nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 30, 2006 Må si meg enig der. Lite fristende å begynne å demontere når det er så mørkt og kaldt. Skal prøve å lage en plate å legge over kupevifta, da jeg ikke har noe over der nå. Lekker ikke noe gjennom rutene mine, men det må være en grunn til at jeg har basseng på høyreside både fram og bak i gulvet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 30, 2006 tok bare en kupe varmer inni den i går og nå er alt tørt:) skal kjøpe meg ett sånn trekk til å ha over den, er det "topphat" det heter? så er jeg kvitt problemet frem til sommeren;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 30, 2006 Har endelig fått meg garasje, så jeg slipper å tenke på det i vinter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 30, 2006 Jeg var på møller og kjøpte ny pakning bak.... 700kr takk Må vel kjøpe nye foran også. Men på min var det værst på førersiden og det virket som om det kom fra dørlista nederst for det var der det var fukt og råte og ikke lengre opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 5, 2006 Har noen prøvd og sjekke hva nye dørpakninger til coupe`n koster.........ill tell you 3000,- PR.STK: eek : Dette kan vel ikke stemme? 3000,- per stykk??????? Dette er i følge møller ryen, sjekka pakning til bakluka og det skulle dem ha ca 700,- for, og det stemmer nok....men 3000,- for dørpakning?????? Da limer jeg heller igjen dørene og går inn bak:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 5, 2006 "Da limer jeg heller igjen dørene og går inn bak" hehe, sinnsyk pris på pakningene a!, må vel gå ann å få dette billigere? når såpass mange trenger det hadde det vel vært noe å tatt gruppekjøp på etterhvert også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 5, 2006 Har noen prøvd og sjekke hva nye dørpakninger til coupe`n koster.........ill tell you 3000,- PR.STK: eek : Dette kan vel ikke stemme? 3000,- per stykk??????? Dette er i følge møller ryen, sjekka pakning til bakluka og det skulle dem ha ca 700,- for, og det stemmer nok....men 3000,- for dørpakning?????? Da limer jeg heller igjen dørene og går inn bak:nana: Hehe, Da blir nok dama mi fornøyd, når jeg endelig har fått ho over til Audi, og ender med at ho må gå inn bakluka Hvilke pakninger er dette? De som ligger mellom sideruter og A-stolpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 5, 2006 hehe:) ja di pakningene som går rundt hele døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...