Anbefalte innlegg

Har samme dritet i min S2.. Er med på gruppe kjøp.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det på passasjersiden jeg også. Men det tror jeg er pga dårlig justert rute på den siden. Var ut med begge baklyktene og brukte omtrent en hel sprøyte universalsilicon. Så vet ikke helt hvor det kommer baki der. Men kan være at jeg er for rask å åpne bakluka som sakt tidligere.

 

Surt når jeg skal bygge gulv og vegger av sponplate baki der. Er vel bare å bore hull på høyresiden nedi der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er passasjer siden det gjelder her og.

 

Litt regn i det siste liksom, og kan jo snart åpne akvarie butikk inni bilen hennes, Trodde det kun var mellom A- stolpe og frontrute, men det hjalp bare litt!!

 

Hmm, kan jo være en idè å prøve å justere litt, kanskje "pakke" noe under lista så det blir tett?

 

Er jo sinnsyk pris på en sånn list da!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en drøy pris. Vi kan bestille opp 50pakninger til hovedlagret på romerike også kan en her inne ofre seg for felleskapet og gjøre innbrudd og selge de for 200kr stk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. =D tar du på deg den jobben da Frank Andre? Det er jo garantert sikkert at du får solgt alle listene før året er omme!! ;D

 

Blodpris.. 3000! *Finne super-limet!*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge leve silicon :P

Silikon er flotte greier - dersom man skal tette fuger på badet. Men hold det for all del langt unna bilen! Silikon inneholder eddiksyre, og eddiksyre + karosseriplater = rust. (Alle som har brukt silikon har vel kjent den stikkende eddiklukta når stoffet herder?) Produkter som Sikaflex, karosserikitt ol. er mye bedre i denne sammenhengen.

 

Nå brukte du gjerne silikon som fellesbetegnelse på alle typer tetningsmasse, men noen tok kanskje rådet ditt bokstavelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på dette, silikon løser opp lakken og fremmer rust.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : 6700 for pakkining på begge sider & bakluke?

lattelig pris. Noen som har kontakter i utlandet å kan finne en godpris da? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Silikon er flotte greier - dersom man skal tette fuger på badet. Men hold det for all del langt unna bilen! Silikon inneholder eddiksyre, og eddiksyre + karosseriplater = rust. (Alle som har brukt silikon har vel kjent den stikkende eddiklukta når stoffet herder?) Produkter som Sikaflex, karosserikitt ol. er mye bedre i denne sammenhengen.

 

Nå brukte du gjerne silikon som fellesbetegnelse på alle typer tetningsmasse, men noen tok kanskje rådet ditt bokstavelig.

 

Hehe, Helt riktig, Sier egentlig silicon til alt.

Men Sikaflex er jo det man bør bruke på karosseri! Jeg som kanskje burde uttrykt meg tydligere..

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. Hvormange er det som trenger dør-pakning til coupe her? Fukt i bilen min også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som jeg gjør,på passasjer siden,lekker så en skulle tro det var ei sjekte:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kunne godt å byttet alle pakningene på min bil jeg også, spesielt rundt takluka og bakluka/lykter, er der det er værst for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos; hvor får jeg kjøpt den svarte gugga som en eller annen forsøksutskrevet mentalpasient hos Audi har bestemt skal gjøre tjeneste som pakning mellom baklykt og karosseri? Det lekker på begge sider på min 100 CS Avant, og den lokale rekvisittabutikken ville bare selge meg vanlig tetningsmasse.

Karosseriverksteder, kanskje? Audiforhandleren?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange sett må vi kjøpe for å greie å presse prisen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos; hvor får jeg kjøpt den svarte gugga som en eller annen forsøksutskrevet mentalpasient hos Audi har bestemt skal gjøre tjeneste som pakning mellom baklykt og karosseri? Det lekker på begge sider på min 100 CS Avant, og den lokale rekvisittabutikken ville bare selge meg vanlig tetningsmasse.

Karosseriverksteder, kanskje? Audiforhandleren?

Den får du kjøpt i metersvis hos din lokale møller forhandler.

Køpte slik til min coupe. 2,5m til begge lyktene...kost rundt 100 lappen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den får du kjøpt i metersvis hos din lokale møller forhandler.

Køpte slik til min coupe. 2,5m til begge lyktene...kost rundt 100 lappen.

 

 

Jeg kjøpte hele rullen, sitter igjen med 7,5 meter : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahah del litt med oss andre da :D ikke at jeg vet hva det er for "gugge" er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

at det lekker inn vann fremme på førersiden kan også være at paktningen til gasswire er dårlig. den går ned rett ved siden av sikringboksen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at det ikke er dør, men rute, hele veien opp på coupe-dørene så er det vel over fordørene det lekker mest på bilen min tror jeg.. pakkningen i døra er litt deformert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at det ikke er dør, men rute, hele veien opp på coupe-dørene så er det vel over fordørene det lekker mest på bilen min tror jeg.. pakkningen i døra er litt deformert..

 

samme på min,og ble ikke akkurat bedre etter innbrudd!ett helsikke å justere de rutene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAEN!!! : bh :: bråk :

Da har min også begynt å ta inn vatn.. Tenkte det bare var "våte føtter" siden det er snø ute nå! Men NEIDA!! Tørka opp alt iforgårs, å igår å idag er det faen meg vått igjen : dum :

Tenkte det var takluka, men det som er saken er att vatnet er KUN nede på gulvet, alt anna er tørt! Dette gjelder kun på passasjersiden framme OG bake...!

 

På min coupe kommer det vann inn gjennom a-stolpen, i åpninga mot frontruta. Dette renner derfra videre nedover dørpakningen på innsiden. På det laveste punktet renner dette ned i dørken. Har ikke fått tettet dette enda.

 

Utrolig irriterende med vannlekkasje.

 

 

Har en liten tru på at det kan være frontruta, som Lars Arvid har nemt, har nemlig omtrent akkurat skifta ruta, å det var IKKE slik før det!!!

 

Har du fått reparert din lekasje Lars??

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAEN!!! : bh :: bråk :

 

Har du fått reparert din lekasje Lars??

 

 

Nei, har ikke fått fikset den enda. : bh : Min frontrute har også være skiftet for ikke så lenge siden, men det var lekkasje både før og etter ruteskift.

 

Det jeg har prøvd hittil er å ta av lista langs a-stolpen, og tette under der med tetteguffe. Men det ble ikke tett! : bråk : Jeg må prøve å forske meir på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, har ikke fått fikset den enda. : bh : Min frontrute har også være skiftet for ikke så lenge siden, men det var lekkasje både før og etter ruteskift.

 

Det jeg har prøvd hittil er å ta av lista langs a-stolpen, og tette under der med tetteguffe. Men det ble ikke tett! : bråk : Jeg må prøve å forske meir på det.

 

OK.. Med meg tror jeg at det er pakninga på døra! Får sjå når jeg er ferdig å "rive" ;)

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=41967&page=27

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som fikk sjekka opp dette med pakningane??? Jeg betaler faen ikke 3000kr stk for dem. Aldri i helvete... : bråk :

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket priser på pakninger på min Audi Coupe Q -91 hos Møller Ålesund:

 

Baklukepakning 791,-

Dørpakning 917,- pr side

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.