Anbefalte innlegg

hmm, det hørtes bedre ut. Var vel rundt den prisen jeg betalte for min nye baklukepakning også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3k totalt da for alle pakningene til dørene.hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har e fått lokalisert lekasjene på bilen min...(forhåpentlivis alle)

Lekker fra takluka, radioantenna på taket, fra torpedoveggen på begge sider (verst på venstresida), rundt baklyktene, bak skiltplata, ved dørpakkninga på høyre side, og baklukepakkninga....

Har plukka ut de meste av interiøret og begyndt å fixe....

Har skifta pakkninga rundt lyktene og skiltplata og bestilt baklukepakning...

Lagt tettningsstoff rundt pakkninga på takluka og rundt dørpakkninga + "klemt den i hop"

Tettet panserwiregjennomføringa i torpedoveggen på venstre side...

Har ikke fått testet om de er blitt tett enda må krysser fingra og håper...

Rekner med at e må bruke nokken tima til på dette her...

DRITT!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører vind fra a-stolpen i fart jeg også, så regner med at det ikke er helt tett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hører vind fra a-stolpen i fart jeg også, så regner med at det ikke er helt tett:)

hadde dette jeg også,må ta og shimse ut vindusramma,legge noen skiver bak denne så vinduet presser mere i mot pakninga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEEEEELVETE!!!!!!

Var på møller idag og skulle kjøpe dørpakkninger og da hadde dei funne feil pris sist gang e var der å sjekka....

3400kr pr side skulle dei ha(uten rabatt)

Så da blir ikke de dørpakkninga på me....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har nå tips til hva man kan bruke til å lime/tette dørlisten inn til karosseriet? snakk om å ha på noe tetningsmiddel mellom dørlista og karosseriet nedom A-stolpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har nå tips til hva man kan bruke til å lime/tette dørlisten inn til karosseriet? snakk om å ha på noe tetningsmiddel mellom dørlista og karosseriet nedom A-stolpen.

går vel og bruke noe silikon av noe slag kansje?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går vel og bruke noe silikon av noe slag kansje?: klø :

NEI! ikke silikon på karosseri. Det blir rust.

Sikaflex osv funker:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, tenkte på sikaflex.. skulle bare høre for å være sikker.. fant du lekkasjen din terje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min og lekker som et gammalt teppe.. venstresiden fremme og bak, bakluka og inn vinduet på sjåførsida. jeg får heller ikke start på bilen men satser på det er fordeler eller coil da jeg ikke får gnist.. Noen som sa det kunne ha kommet fukt i "hjernen" jeg ser her at en haug har hatt problemer med fukt samme plasser som meg. har dere hatt problemer med fukt på "hjernen" i bilen?

Jeg tror det lekker i pakningen nederst på frontruta og i astolpen. ser forrige eier har sprutet inn endel gusj der.. satser på å få tørket ut av bilen å kjøpe meg topp til å ha over i vinter.. orker ikke skrape begge sider av glasset i vinter jeg nei:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne igjen jeg :)

Noen som finnaly fikk fikset alternativt?

Har tettet rundt listene på sidedørene, men det lekker faktisk ved vinduene på toppen!!

Det stoffet der blir fullt med vann, og når det er "mettet" drypper det vann inn!! Stått ute et døgn etter jeg tørk'an og da var det jammen meg ca 1 dl vann inni bilen igjen!!

HEEELLLP :D

PS : Og jeg gir ALDRI 3K fro 1 list ass!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har delenr på dørpakninga på passasjersida?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjøpte noe genialt til baklyktene på biltema.. dette tettet 100%, Vinduspakninger til vanlige husvindu. Var brun dobbel med lim bakpå. passet perfekt inn i sporet på baklykta når en delte den i to. :) vinduene mine har jeg skrudd så høyt opp som jeg får dem + litt til. Det som gjorde at den lakk inn frontruta var at dekselet helt nede var gått av ved passasjersiden slik at det rant inn med viften.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var plaget med lekasje på Avanten min, fant ut at plateskøyten mellom torpedo, A-stolpe og innerskjerm, dannet en kanal inn i bilen rett under frontruta. Hær var karosseritetningsmassen dårlig å det kom vann inn under den. lite synlig utenifra, men blir bak sikringsboksen ut mot siden. Vet ikke hvordan dette er konstruert på cupeen men er jo mulig patenten er lik.

Ellers hadde jeg lekasje under pakningene i dørene, men ikke pakningene som var lekk, det kom inn vann mellom platene som møtes der, strøyk inn en stripe med syrefri silikon i plateskøyten å det ble tett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har delenr på dørpakninga på passasjersida?

895 831 704 F

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

895 831 704 F

takker,da må jeg se å jeg kan få pressa denne ned i i morra..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bestillingsdel fra tyskland hvertfall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt her? må jo gå ann å kjøpe disse listene en annen plass enn møller!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Begynt å renne inn i min også..: bh :

Har i første omgang laget et lokk i glassfiber med innsug i fronten i stedenfor rett opp. Skal montere dette i helga. Så får vi se om det fortsatt kommer vann inn.."

Fant ut at jeg hadde rett.. Nå er bilen tørr og fin:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe nytt her? må jo gå ann å kjøpe disse listene en annen plass enn møller!

Ingen som har funnet billigere/annen plass enn møller:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant i allefall ingen billigere. Men det var rundt sikringsboksen i motorrommet det lakk inn på min, fikk tetta rundt der så ble den tørr og fin:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket priser på pakninger på min Audi Coupe Q -91 hos Møller Ålesund:

Baklukepakning 791,-

Dørpakning 917,- pr side

Noe nytt her?

Tengte å prøve å justere ruta som lekker i dag.

Hørte med møller og prisen var fortsatt 3000kr pr stk på dørpakningene: bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, det hørtes bedre ut. Var vel rundt den prisen jeg betalte for min nye baklukepakning også

Ble det bedre etter byttet da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.