#1 Skrevet November 29, 2006 Bilen begynte plutselig å fuske, men før vi fikk koblet til vag-com hadde det gitt seg. Vi la også merke til en ny pipelyd fra motor, som ikke har gitt seg Fikk opp et par feil, som dere guruer kanskje vet hva er? Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 T Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D06 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-10 - Output Open - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded Readiness: N/A Takker for all hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2006 En sporadisk feil med magnetventil N-75 for turbotrykksregulering har igjen ført til at bensin/luftblandingen har vært feil. Dette er i sin tur oppfattet av lambdasonden. Så vidt jeg skjønner iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2006 En sporadisk feil med magnetventil N-75 for turbotrykksregulering har igjen ført til at bensin/luftblandingen har vært feil. Dette er i sin tur oppfattet av lambdasonden. Så vidt jeg skjønner iallefall. Ok, men bør vi gjøre noen tiltak med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2006 Det ser vel ut som om du kanskje trenger en ny N75 ventil.. går bilen dårligere enn vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2006 Det ser vel ut som om du kanskje trenger en ny N75 ventil.. går bilen dårligere enn vanlig? Ja, fikk en telefon fra eieren i dag, som sa at det virket som den ikke fikk ladetrykk. Iallefall gikk den ikke som den skulle. Møller selger N75 ventilen for rett under tusen lappen, men den kan kanskje skaffes rimligere annet sted? Er den grei å bytte i tillfelle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2006 Har en N75J liggende, hvis du er interessert. Helt ny. Skulle montere den da jeg fant ut at det var en slik som var der fra før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2006 Har en N75J liggende, hvis du er interessert. Helt ny. Skulle montere den da jeg fant ut at det var en slik som var der fra før.. Hva skal du ha for den da? Å hva er forskjellen i praksis på J og H? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2006 Mener det er slik at J-ventilen skal gi deg raskere og mer stabilt turbotrykk. Din for 650, og da sender jeg den i brev til deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 30, 2006 Mener det er slik at J-ventilen skal gi deg raskere og mer stabilt turbotrykk. Din for 650, og da sender jeg den i brev til deg? Dette er interesant! Jeg har ikke fått snakket med eieren i kveld, men tar kontakt med ham i morgen, så gir jeg deg et svar da, ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2006 Andreas, du har pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...