#1 Skrevet November 29, 2006 noen som veit hvilke motorer som passer i min bil? a4 b5... leiter etter en motor som har litt mer ytelse enn 1,8l 125hk. passer 2,2 og 2,3l i min bil, uten større modifisering? har lyst på 1,8t eller en 5-sylindret motor med turbo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2006 1.8t passer rett over uten store modifikasjoner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2006 ok, hva må gjøres? gjøre plass til turbo osv? passer de andre motorerne i bilen min?? er det mye jobb og penger? skrur mesteparten sjøl... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2006 bumpern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2006 1.8T går rett inn uten modifisering av karosseri. Ledningsnett må skiftes i tillegg til motor da. Muligens også brakett for intercooler. Ellers fint lite. 5 sylindret krever nok en god del modifikasjon av karosseriet da den er en del lenger enn 4 ern. Ta det helt ut og monter motor fra RS4 da vel....en V6 biturbo. Den passer jo uansett bedre enn femmern!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2006 Ja. det er jo sant, orker egentlig ikke å flytte torpedoveggen bakover.. hehe.. Men blir ikke v6`ern bare enda større enn 5`ern? Hva må til i et ledningsnettsbytte? er det å bytte/koble til alt det elektriske? Ca. hvor mye må jeg ut med for en rs4-motor eller 1.8t? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2006 Ja. det er jo sant, orker egentlig ikke å flytte torpedoveggen bakover.. hehe.. Men blir ikke v6`ern bare enda større enn 5`ern? Hva må til i et ledningsnettsbytte? er det å bytte/koble til alt det elektriske? Ca. hvor mye må jeg ut med for en rs4-motor eller 1.8t? V6 er 3 sylindre på rad i V formasjon, noe som gjør at motoren blir kortere enn femmer'n som er 5 på rad. V6'n er ikke mye breiere enn en 5'er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2006 hehe, tenkte på rekke 6 jeg + at jeg var skeptisk til bredden. men hvor mye må jeg ut med for en 1,8 eller v6 biturbo? tenker på å kjøpe helst bare motor, vil helst ikke ha en hel delebil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2006 opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...